Thursday, February 1, 2007

Status for Januar

Som man kan se på min graf for jan. mdr. så nåede jeg ikke mit mål... jo det gjorde jeg jo faktisk, i den forstand at mit mål var at komme op på $1K. Det gjorde jeg..
Men min målsætning var nok ikke skarp nok, da et der burde have været et delmål der hed:
#2: Når Br er på $1K, så ska lden bliver over :-)

Det nåede jeg ikke da Ladyluck og den store Pokergud tog mig og rystede mig, som når "Poker" tager et af hans pivedyr og give den en afstraffelse af de store :-)




Januar sluttede med BR: $840.

Ser jeg fremad i den kommende måned er målsætningen helt klar.
#1: Indtjening for feb. = min. $1K, og i denne målsætning er at man ikke bare skal op på 1K men at skal blive der, eller over.


Jeg vil forsætte med at spille cash NL100 og NL200, short handed.(mest)
Samtidig med masser af SNG's og nogle MTT.

Jeg glæder mig til at gennemgå spil og taktik med flere af jer derude i den kommende mdr. og følger dagligt de blogs som jeg linker til -> her til venstre.

Go jagt ved de grønne borde..Måske vi ses..

No comments: