Thursday, August 2, 2007

Juli slut - August påstartet

Ja så er Juli slut og ligeså er ferien på mandag... Øv, og nu kommer det gode vejr...

Status på juli:
Det blev til:
10908 spillede hænder
145 sessioner - Spilletid: 105 timer
Profit: $966

Så der er ganske ok.. Især da jeg de sidste par mdr. ikke har været vindende..

Jeg er også komme tover $1K igen.. Jow.. det er lykkedes igen, selvom jeg kom alvorligt ned med nakken efter sidste gang...
Og da jeg har brugt en del på nge på fladskærm, og Webergrill, så casher jeg - efter planen - $650 ud og tager en tørn mere med resten, og se om de kan spilles over $1K igen..


(Graf siden 1 juli)

Efter Cashout er BR: $453..

Endvidere har jeg været i FPP shoppen på PokerStars og købt mig en IPOD Nano 8GB, glæder mig til den kommer..

Status for August stater godt : $295

Nu skal jeg en tur til Lolland resten af weekenden, så det er nok godt. Det kan være jeg undgår nedturen, som kommer efter opnået mål $1K + cashout fanden.. LOL
Nu får vi se..

Ha en god weekend..

No comments: