Monday, June 23, 2008

Hvad er målet ?

Som ofte før, så har jeg sat nogle mål for mit pokerspil, men lige så ofte som jeg sætter målene når man dem ikke. Ved ikke helt hvad det er men det er selv. downperioden der kommer og smadre alle ens forhåbninger.
mit spil er godt nok til at slå NL100, det er der jeg spiller og det bekymre mig ikke om jeg har "BRM" rullen til det, da niveauet kan slås. Det kan NL200 også, men det går væsentlig hurtigere ned af i de negative perioder.

Findes der pokerspillere , som ikke rammes af varians perioderne.. Det gør der nok, men hvordan dælan de holder skinnet på næsen, er mig uforklarigt.

I går da jeg satte mig til bords, løb jeg hurtigt ind i 2 store hænder.
Jeg ramte på turn nut straight <> set (Villian rammer sit hus på river)
Jeg rammer flushen, og igen rammer villian et hus på river..
Men jeg fik vendt det og fik det meste tilbage igen.. Dog ikke det hele.


Min graf for juni måned.

Efter en lang pause - efter jeg gennemgik en stor downperiode, så var starten på juni mdr. lidt "ups & downs" men så fik jeg endelig fat.

Men hvad er målet.. ?
Jeg tænkte først på om mit mål skulle være at komme så langt op i $, inden næste downperiode slår til, sidste gang kom jeg i $2500.

Men Målet er selvfølgelig at komme op og spille lidt højere limits, hvor der er chance for at vinde mere.
Lige nu kører jeg stille og roligt på NL100, men i løben af sommeren vil jeg gerne være fast på Nl200.

Jeg har desværre ikke tiden til at grinde SNG, så jeg bliver nødt til at slå mig på cash..
Det er bare om at blive bedre - og vælge de forkerte beslutninger fra..









No comments: