Friday, February 6, 2009

AArgh

Gik til online filten igår, med en lyst til at spille, men hoevdet var sgu ikke rigtigt med.
Endvidere havde jeg en baby på arbejde, som ikke ville sove, og var sur over det.
Så betingelserne var sgu ikke 100% optimale.

Jeg startede med at smide et BI på 2nd hånd da jeg følte at AsQs var stærk nok til at kalde et MEGA DONK AI move fra SB.
Villan2, som sad bag mig var sgu også med, og så spiller AQ ikke prangende mere. Eller det gjorde den heller ikke før.
De vender JJ og 1010, og Villain2 flopper en 10'er og tager pujlen.
Jeg kan kun ryste på hovedet og tænke WTF - hvorfor gjorde du det..

Nå videre...
Så går der ikke længe før jeg rammer mit set i 10 på flopper og taber så til set i Konger.. av...

Resten af tidemn jeg spillede sonkede jeg vist lidt $ væk og spillerde generelt for løst..
Så det ender med at jeg mål lukke end med et tab på lidt over 3BI.
Arrgh det er irriterende...

Men ok, det dage kommer der flere af.. desværre..

Iaften står den på Live rebuy turnering - det bliver hyggeligt... så kan man donke nogle 50'ere væk den første time.. ;-)

Og så må jeg se om weekenden kan rette lidt op på det online poker.
BR ligger vist i 640 lige pt..

No comments: