Monday, September 17, 2007

Fik gang i lidt spil igår.

Spillede 2 x NL$0,25/$0,50 med $30 på hver bord. Cashede $300 ud 2,20 time senere. Super godt grindet spil. Stille og roligt... Hvor gør man ikke det hver gang... Jeg fatter til tider ikke hvordan man bare kan smide sine penge væk...

Samtidig spillede jeg lidt turneringer.
Jeg spillede en H.O.R.S.E turnering.. Det var super fedt...
H : Hold'em
O: Omaha
R: Razz
S: Seven-card Stud high
E: Seven-card stud high-lowEight or better, or hi-lo

Jeg må desværre indrømme at der var 2 gange hvor jeg ikke fyldte helt med. Jeg sad pludselig med en super RAZZ hånd og bettede og bettede, da jeg var sikke på sejr, men hvad jeg ikke havde set var at spillet havde skifter til seven card stud lige inden hånden.. av... :-)
Pay attension Son...
Men min H.O.R.S.E debut blev ganske god, dog ikke i præmierne, men gik først ud efter 1½ times spil.

Endvidere spillede jeg en $5+0,5 rebuy turnering med 2500 deltagere, men måtte desværre går ud efter 2½ timers spil da mine KK blev bustet af 1010 og en 10 på turn...

Yderligere spille jeg en $5+0,5 : 27 mands SNG og gik derfra med 1 præmien.. 1½ times spil..

Men vigtigst var det at få hul på noget positiv og vindende cash game igen..
nu må jeg se om jeg kan keep the spirit og holde den positive trend gående, i stedet for at smide $$ æk til højre og venstre..og tilbage og ligeud....

Edit:
Hov, skal da også lige nævne at søndag bød og på 1. gang koncentreret spil på PLO NL10 bordene..
Det gik ganske godt, men smed til sidst et buy-in inden jeg lukkede ned for at spille H.O.R.S.E, der var lige lovlig mange forskellig spil igang, jeg sad samtidig med 2 x NL cash..og en turnering..NL.Holdem.

Men er 4 x Buy-in oppe efter 3 sessioner... Så det er ganske tilfredsstillende.

No comments: