Monday, September 10, 2007

Hovedløst

Det kører sgu ikke helt for tiden med det poker.
Jeg spille ikke så tit og når jeg spillet, så bliver jeg tørret..

1)
** Dealing down cards **
GusX42 [ 9c Jc ]
Villian - [ Th, As ]

GusX42 raises [$2.50 USD] - skids99111 calls [$2.50 USD]

** Dealing Flop ** [ Ts, 7h, 2s ]
GusX42 bets [$4 USD] - skids99111 raises [$12 USD]
GusX42 calls [$8 USD]

** Dealing Turn ** [ 2c ] – * Dealing River ** [ 6h ]

Så smed jeg en del $$$ på et latterlige DRAW… klovn….

2)
GusX42 [ Jd Kh ]
Villian : [ 8d, Ah ]

GusX42 raises [$2.25 USD] - neboi111 calls [$2 USD]

** Dealing Flop ** [ Ac, 4c, Td ]
GusX42 bets [$3 USD] - neboi111 is all-In. - GusX42 calls [$12.39 USD]
** Dealing Turn ** [ 9h ] - ** Dealing River ** [ Th ]

Det er hovedløst, igen at smide til en DRAW. Klovn 2.


Jeg ved sgu ikke helt.. Jeg spiller bedst på NL200, men skal have nogle $$ på rullen for at det kan lade sig gøre..
Så det må spilles på de mindre levels før det kan lade sig gøre igen.. desværre.




Min stats fra PokerTracker..på de forskellige niveauer..
Det underskud på NL400 er bla fra nedenstående hånd, hvor jeg fik en seriøs hjerneblødning.
Jeg blevet bare trukket med, i bund og grund som hvir man bliver hustlet på gaden af de gutter med de 3 bærer og en lille bold...

Læs og bræk jer:


*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO????: [9s 9d]
alimali63: raises $12 to $16
Paulus_rus: calls $16
HERO????: calls $14

*** FLOP *** [7h Qc 5d]
HERO????: : checks
alimali63: checks
Paulus_rus: bets $30
HERO????: : calls $30 - Hvorfor ????????????
alimali63: folds

*** TURN *** [7h Qc 5d] [6d]
HERO????: : bets $52 - Du er bagud…
Det duer ikke med et Scare bet…
Paulus_rus: raises $728.20 to $780.20 and is all-in
HERO????: : calls $172 and is all-in - Flot spillet…

*** RIVER *** [7h Qc 5d 6d] [5c]

*** SHOW DOWN ***
HERO????: : shows [9s 9d] (two pair, Nines and Fives)
Paulus_rus: shows [5s 5h] (four of a kind, Fives)
Paulus_rus collected $557 from pot

Selvfølgelig, hvad havde du forventet… KLOVN…




2 comments:

Anonymous said...

Hvad F..... har du gang i mand.... få nu lige lidt styr på dit spil mand.... kæmpe call på et inside straight draw... du er ikke ked af det.... og hvorfor calle så stort et raise når Villian kan have ramt et set eller f.eks den Q som lå derude.... Du kan komme ned og få en lektion i at få ens rulle op... jeg kører med klatten for tiden

MR. PENZ OF DARKNESS

GusX42 said...

Det lyder godt. Men jeg har problem med at fokusere 100% på SNG, da man er commited til at spille min 45 min hvis altså man gerne vil vinde..

Derfor er Cash game så frit..men hvis man ikke er 100% fokuseret så får man diller daller..
som man kan se på mine stats... Men alle lektioner er kærkommende...