Saturday, August 2, 2008

update

Har spillet lidt NL100 de sidste par dage og kommet fint ud af det med +.
Det er kanon igen at kunne spille normal poker uden at blive dolket i ryggen gang på gang af de sygeste setups og bad beats..

Det er en hård for rullen når lady luck mener at man skal ned med nakken.

Anyways..
Jeg har været nogenlunde tilpas og spillet som man skal, men 3 gange har jeg mistet besindelsen og tabt et BI på irriterende vis. Ikke så meget at jeg bliver slået alle 3 gange at højere par, men at jeg ikke kan holde min trickerfinger for at smide $ i potten..
99 <> KK på et lavt flop... Sikker på at Villian ikke har ramt.. Idiot..
88 <> AA på et lavt flop... Sikker på at Villian ikke har ramt.. Idiot..
1010 <> KK på et lavt flop... Sikker på at Villian ikke har ramt.. Idiot..

Og jeg mener at 1 af dem var 1½ BI tabt..

Sidste dag i uge 4 imorgen, og jeg ligger med BR lige omkring $1900.
Så det er fint nok.

Jeg ville gerne vise lidt hænder, men min PT er lidt træls for tiden og opdaterer ikke HH korrekt.

Men vandt bla. AK <> JJ, da jeg spiller aggr post flop, og Villian caller mig bare og jeg rammer en K i billetten.. OG valuebetter $30 og Villian betaler mig af.. Heldigt..

Ks10s <> QJo.
Villian ræser efter sin indside str. på flop: 5 9 K og da jeg checker på blank river - bluffer Villian AI og jeg caller.




No comments: