Tuesday, August 5, 2008

Vind $2 eller tab $400... Hvad gør du ???

Mage til stor SINKE og klaptorsk skal man sgu lede længe efter.

Jeg kom sent hjem igår aftes og ville lige spille en time inden det var gonat.
Det var 3 cash borde, med up and down.
Taber hurtigt et BI på et af bordene. QQ <> 55... KLAMT..river kort.

Men så dobler jeg på et andet. AhKh <> QQ -> Jeg får flushen på Turn.

Så taber jeg 1BI på Bord 1: JJ <> 97off . Flop giver en 7'er, den ligger han ikke og river giverr en 9'er.
Lidt senere taber jeg igen et 1 BI på samme bord. AJ <> 6d7d . Flop giver mig TPTK og Villian rammer sin flush på river..

Så har jeg Bord 2, som bare kører i olie..
1 BI WIN : 22 <> Ks9s. Flop giver mig set og Villian flushdraw og middel pair. Den kører han efter og rammer ikke.
1 BI WIN : AJ <> 98 - Flop giver mig TPTK, og villian går efter sin straight draw og rammer ikke.
0,8 BI: A10 <> 8 10 - Flop giver mig TPTK, og villian TP lousy kicker og jeg taber puljen hjem. Villian kører til river.

På dette tidspunkt er tiden gået, jeg vi stoppe og lukke ned. Jeg har vundet godt og mit mål for dagen er nået PÅ NÆR $2. Dem vil jeg lige gerne have med.
Skal lige op over de $1000 på den konto. (jeg har spredt mine kontoer)
Saldoen siger $998 og det er bare et par blinds.
Dem kan jeg da hurtigt tage..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Først taber jeg $40 på et andet bord.
Ok så er det 50 jeg skal vinde tilbage, siger til kæresten, kommer om 15 min.
SÅ er det det går fuldstændigt GALt..

På bord 2, hvor jeg sidder med 3,5BI, får jeg Qs10s og rammer TOP 2 par på floppet.
Desværre er jeg oppe imod 99, som rammer sin 2 outer på turn, og den kan jeg ikke ligge og mister 1 Bi...
2 hænder senere Clasher jeg big stack med bordets 2nd Big stack..
Han har præcist $18 mindre end jeg.
Ser ned i KK. SÅDAN.. nu skal de $150 tilbage... Villian raiser, jeg reraiser ham og Villian kalder.
Flop: Lave rags.
På floppet better villian 70% af puljen, jeg går AI, og får et kald af AA...

Og på 3 hænder går jeg fra $350 til $18. og de $2 som jeg BARE LIGE skulle have med er noget langt væk nu.

Jeg taber 3BI for aftenen, og laptoppen bliver lukket ned og så i seng.
Kæresten spørger sødt, "fik du vundet de $ du manglede" og hvad kan man svare andet end "nej".

Vi har en klar aftale om at min pokernedture ikke må gå ud over hende i form af ærgelser eller lign, så jeg måtte i køkkenet og smøre en mad til den gravide kæreste - og må gå ærgelig i seng.

But __hey..
THATS POKER...


Nu kan jeg kun se tilbage - mens jeg skriver dette indlæg - og tænke om mig selv... SIKKE EN KLOVN.
Men kortene gik ikke min vej og sån er det...




1 comment:

--=Christian=-- said...

Hehe kender det alt for godt!..

Men op på hesten igen!..

GL..