Sunday, January 25, 2009

Det er svært at lave en masse $ hurtigt på NL30.

Det er en masse tålmodighed og så tilt test.

Jeg sidder med 4 borde og grinder derudaf.
Får ikke altid så meget aktion på mine gode hænder, men får nogle få $ ind hele tiden.
Pludselig bliver man så badbeatet og mister et BI, og så er det dæleme opaf bakke igen i sessionen.
Det sker sjælden at jeg taget et BI.

Det hænder selfølgelig sammen med at jeg sjælden kommer AI med den ringeste hånd og dermed ikke giver et badbeat.
Jeg er næsten altid bedst og må ofte se min KK,AA top set eller flush blive knækket på ærgelig vis.

Men så er det jo. Hvis de holder hjem, og forhåbentlig kommer de alle snart - får jeg jo en del BI.

Selvom jeg ikke havde regnet med at spille så meget her i jan, regnede med at spille ca. 4000 hænder, så har jeg alligevel spillet mere eller mindre de sidste par dage.

Mine tab + vind på NL30.
20/1: +14
21/1: +12
22/1: -16
23/1: +58
24/1: +46
25/1: -26

Idag her til formiddag, fik jeg ikke rigtigt fat i nogle store pots, og hvor ganske lidt oppe, da jeg kalder på knappen et 3xBB raise fra Villian i MP, med QT
Lækkert flop.
Q T6, Det er super. Jeg sidder med $38 og villain med $45
Villain skyder pot bet, jeg kalder.
Turn: Q... Bingo... Fuld skur..
Villain går AI..og han mig dækket - Hmm har jeg verden nemmeste kald.. Jow det tror jeg på.
Villain vender KK. Av.
River: K.
For hulan da.. et BI+$8 røg.

Lige pt ligger jeg på +$88 på NL30 og desværre kun 2,67 PTBB/100.

Håber at kunne spille lidt mere idag, så jeg kan komme i + igen..
Og så er der en uge mere til at kommer over de +$168, som er målet i denne mdr.

Vil selvfølgelig ikke gøre onget hvis jeg kommer over.
Rakeback kommer jo oveni, og er lige nu på $54, så det giver da også lidt.

No comments: