Friday, January 16, 2009

Lav aktivitet

Jeg er på pause mode for tiden, egentlig lidt uden min egen vilje.
Men den lille nye tager sgu en del tid. Når jeg kommer hjem fra arbejde, så får jeg rakt ham af moren, og så er hun på afslapningsmode og jeg tager over resten af aftenen (for det meste)
Han har haft kolik og har været en del krævende.

Når så der endeligt bliver spillet lidt poker, så er det konstant suck outs og bad beats det gør at man bliver lidt træt af det.
Samtidig er spillet jo krydret med ikke 100% koncentration, når man har en baby på armen eller sovende og vågner tit..
Så optimalt er det ikke og rullen har taget gevaldigt skade fra mit start sving sidste uge i november.
Puha..

Så lige i øjeblikket spiller jeg ikke meget - kan ikke slå variansen lige i øjeblikket.

Iaften har jeg får udgang hjemmefra ;-) sådan.... der skal spilles en live turnering i den lokale pokerklub.
Det bliver sjovt, ihvertfald indtil jeg bliver kaldt af any two.. så er jeg nok ude ;-) nu får vi se...

Det kan være jeg kan folde mig til en semi placering..

No comments: