Sunday, December 24, 2006

Juleaften og en morgenbord på FT

JULEAFTENSDAG..

Sidder lige i et full tilt $0,25/0,5 shorthandedbord inden vi for alvor skal sætte gang i oprydning og rengøring til juleaften.


Live:
Så fik jeg sgu rakertterne igen, 2 gange inden for 10 min..Første gang fuld valuta Villian: AQ gik all in mod mig - 2nd gang var vi 3 i puljen pre-flop, pot $19, jeg sidder først og better $10 på flop Jd8c4c - ikke det bedste flop, men skulle lige se om de ville raise mig med en super hånd.
Det gjorde de ikke :-)

Siden Blog start er jeg i plus: + $125

Det skal jeg gerne kunne holde. Jeg er igang med Harringtons 2 bog. Der er nogle gode ideer og taktiske spilmetoder.

Jeg læser til tider i andres blogs, fx http://raybandk.blogspot.com/
Han er ganske godt kørende må man sige. Det er flot..

Nå tilbage til fokus på bordet. Ha en fremragende juleaften til alle.
Og må der falde gode skillinger til de danske pokerspillere mellem jul og nytår..

Morgen endte med et + på $39, så samlet fortjeneste ialt siden blog start er nu på $149.

1 comment:

Anonymous said...

Hey der

Først vil jeg lige ønske dig og din familie en glædelig jul.

Jeg fandt din blog i den kommentar du havde skrevet på raybans, så jeg ser frem til at følge den. :D

MVH

pokkers77
www.pokerliv.dk