Tuesday, December 19, 2006

Så fik jeg mig en Blog....

Det er snart Jul og det bliver og få en uges ferie fra arbejde, og hygge lidt med familien.Julegaver er oveheovedet ikke færdigkøbt endnu, but whats new..

ooo000ooo

2007 skal blive et godt poker år for mig.

Jeg har været en del igennem og set en del hænder og en del badbeats (for mig og mod andre).
Jeg spiller hovedsageligt på Ladbrokes, Party Poker, Poker Stars, og lige nu lidt på Full Tilt poker.
Her spiller jeg SNG $11+1 og er lige gået igang med at opbygge rulle fra Scratch.

Indtil nu har jeg spillet for at hjælpe forbruget, men det er ikke altid at det er gået heldigt hjem. Alle pokerspillere (mener jeg) kender til - Det mest underlige tab, tab tab, efetr man har cash'et ud.
Det fatter jeg stadig ikke.

Jeg vil skrive lidt engang imellem om sagerne, der foregår her i det Østjyske.

Overskriften er ment på mig selv og min familie.
Min super søde kæreste og vores totalt dejlige labrador... yes sir ... POKER....
Han er simpelthed for sej... 5 mdr. nu .... LÆKKERT...

Er lige startet med 3 SNG på Full Tilt:
$11+1 / 3
1: 1
2: 1
3: 0
x: 1

+$43,40


No comments: