Saturday, December 23, 2006

Lillejuleaftensdag

Så blev det lillejuleaftensdag, denkom sgu hurtig. Travlhed og stress på arbejdet og december mdr. er fløjet afsted.
Julen skal fejres her hjemme for første gang, så der skal gøres klar og pyntes..

Men først imorgen d. 24 dec. idag skal der sætteslys op i gang og køkken (renovering af hus) og så skal vi til Jule tam tam hos forældrene..

Stod lige op her tilmorgen da hunden ikke gad at sove mere kl. 7.. dejligt på sin første fridag. 2 rundstykker en cocio og en full tilt $0,25/0,5 bord 6-hand.

De var nemme og forudsigelige, så hvis jeg havde haft et par timer mere, kunne det "måske" have været en fin morgen me ndet var ok.

Dog med et enkelt bad beat.
Jeg havde $52 ramte pockets KK.
Raisede potten til $6 - 1 call
Villian havde $24 flop 4710 rainbbow.
Jeg basker all in og bliver kaldt af villian med 66... huh... skidt kaldt.. synes jeg, men han havde heller ikke meget tilbage.
han rammer 6 på river... træls..

Jeg kommer dog få hændere senere tilbage over buy-in da jeg rammer en flush (jeg havde straight og flush draw fra flop, og kalder villian til river og går all-in på river som er 5h som fuldgøre min flush, dog ikke nut.) han folder.. .

Morgens indtægt: +$46

God jul til alle

No comments: