Thursday, April 26, 2007

Weird mode... Indeed

Det er dæleme underligt nogle gang hvordan Frøken Fortuna kan være imod en.
Min pokeraften er noget værre noget (til at starte med)
Det er sindsygt hvor uheldig man kan være.
Jeg havde tilmeldt mig 2 MTT og spillede cash bord ved siden af.
Jeg vil ikke skrive meget om mine spil, bare 2 hænders resume.
Disse 2 hænder er tilsvarende mange hænder jeg deltog i indtil jeg næsten måtte give fortabt.

Jeg sidder med AKoff og raiser.
1 stk Villian caller.
Flop AK3 rainbow.
Jeg raiser 1,5 x pot og bliver kaldt.
Turn: 7 - jeg er ALL in.
Villian har mig dækket og kalder.
River: 10:
Gæt.28 gange.......

.
.
Jow Villian køber sin lorte straight med QJ... Hvad sker der..

Jeg sidder senere med K10 og limper med i BB.
Flop. K107
Jeg better
1 stk Villian kalder
Turn A.
Jeg better pot...Villian caller
River; Q
Jeg checker... .Villian better ½ pot.
Jeg ved han har den, men kan ikke lægge den... pis...
Villian KJ,,,, Nice

$200 forsvandt

Senere spiller jeg på PokerStars og selvom jeg PT er pisse træt - men jeg spiller monster A game..

Tager de rigtige beslutninger, folder crap hænder og raiser og better korrekt.
Og fandeme om jeg ikke er oppe med selvsamme $200 i skrivende stund..
ups... tabte lige en hånd ... QQ <> KK...
$165...

-------------

Forfærdelig update:
Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde eller bare være lidt ærgelig og ellers tage det stille og roligt.
Jeg vælger nr. 3, men det er svært.
Anyway.....
Jeg har besluttet mig for at stoppe for aftenen og være glad for at jeg fik vundet det tabte tilbage.

Og vælger at spille en allersidste hånd inden jeg lukker ned og klikker flueben af i autopost blinds.
Så får jeg KQhjerter på Knappen.
Jow den kan da lige spilles.
Jeg får 2 med i potten med et middel raise på $7 (spillet er NL0,5/1)
Jeg sidder med $250 og Villian 1 med $295 og Villian 2 med $130
Flop. Ah 5h J s.... super godt flop... Nut flush draw, nut straight draw..
Det er en super situation jeg er landet i..
Villian 1 better $10, Villian 2 caller og jeg raiser yderligere $20
Villian 1 caller... Villian 2 folder.
Turn: 4h .... BEAUTIFUL.... nut Flush .............

... -> Scenen er sat, Pokerguderne morer jeg vidunderligt på min bekostning, det er kattens leg med musen.. det er jægerens skud af kronvildt, når den står rank og flot i skoven og kalder sin
storhed ud til skovens dyr, "jeg er stor jeg er almægtig".

Det er Ronaldinho's skud på overliggeren i sidste sekund, det er Kaptajn Akabs kamp mod den hvide hval Moby-Dick.
Det er latterligt, det er uheldigt, det er POKER..

Villian 1 raiser $50.... jeg har nutten, så jeg smilet lidt tager et sip vand, kigger på Poker, bestemmer mig for at raise yderligere med $40 ... villian 1 raiser mig All in og jeg kalder..

SMASK.........
River: 2h.......
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................

Villian vender...... 3h7h.

Min nut flush bliver gennenkneppet af Straight Flush...¨
TAK FOR DET....



Jamen så er det godt at vi kan finde noget smukt ved andre ting..

No comments: