Monday, April 2, 2007

Golf

Nu skal det hele ikke gå op i asocial pokerspil på nettet hele tiden, og desuden er foråret for alvor ved at få fat i de Djurslandske græsplaner.
Dermed er Golfsæsonen for alvor gået igang.
Vi er igang med udtagelserne til eliteholdene her til den første kamp sidst i april.
2 gang har jeg spillet runder mod JJ og desværre - mod alle forudsigninger - har jeg tabt begge runder og er 100 kr nede.
Tabte 1 runde : 35 p. <> 33 p. (stabelfordpoint)
I går: Udtagelsesmatch 39 p.<>37 p. (stabelfordpoint)
Det skal der nok rettes op på.

Poker er der ikke spillet så meget af, da jeg har været optaget af aftaler..
Jeg håber at kunne finde den vindende takt igen, når jeg får spillet igen..

4 comments:

Jespers Brøndlund Jakobsen said...

Ok Gus, hvad havde du i din vildeste fantasi forestillet dig ??? At du skulle være i stand til at slå den lange tynde på grønt græs..... NEVER EVER !!! Jeg er dig noget overlegen med min kølle i hænderne, det kan du ligeså godt begynde at vænne dig til. Jeg ved godt tanken om at stå med trofæet højt hævet, er en tanke der får dit mundvand til at løbe som en norsk springflod. Men så længe jeg render rundt med dynamit i armene, og en skarphed som selv zwilling-folkene misunder, så beder jeg dig bare indse at når jeg er på banen vil du altid være næstbedst. Det lyder måske hårdt og kynisk, måske endda en smule selvhøjtidligt, men ikke desto mindre er det et faktum. Den dag du slår mig scratch slagspil, det er den dag......... kunne ikke finde på noget for det sker ALDRIG !!!!! hvornår tager du kampen op igen ;-) J`Birdiemaker`J

GusX42 said...

LOL <- I den grad.
Jo jeg er klar imorgen, men jeg kan høre at din sygdom har bragt dig hallociasioner, for det er da helt hen i skoven det du skriver.
JOW jeg er lidt bagud i scratch gamet. Men det kommer i løbet af sæsoner.
Tænk på du er hcap 2'er, det er svært at forbedre dig, jeg er 9'er, det kan kun gå fremad.
Som tag nu endelig en panodil eller 2 og gør dig rask til en omgang diller daller imorgen kl. 15:15...

Jespers Brøndlund Jakobsen said...

Til alle der evt. følger denne blog er der kun en ting at sige : fortsættelse følger... Gustaf har fuldstændig ret. Jeg er gået ned med flaget med en gang influenza, men det skal ikke afholde mig fra at give ham en omgang han aldrig glemmer. I morgen aften når han kommer hjem fra golfbanen falder han straks til konens skulder og bliver trøstet som så ofte før.... Gus jeg kan æde 2 glas panodiler og drikke en flaske brandy... alligevel er du chanceløs ;-) JJ occocha

GusX42 said...

Ja nu må jeg hellere være forsigtig med hybris og Nemesis, de har det med at få mig ned med nakken.
Men hvis jeg ikke vinder imorgen, så bliver det dælme tæt på..
Tag nu ekstra Ipren'er med på banen....