Wednesday, March 28, 2007

Benno er sindsyg..

Det var en forunderlig aften ved binære online borde.
Det gode er at jeg kom ud af det med +$341, hvilket jo er godt nok.
Men tidligere var jeg oppe på +$700 men satte $350 til på denne hånd..
Det var lidt træls.
Jeg sad ved et bord hvor Benno sad og kastede rundet med $$$.
Aldrig har jeg set en så aggressiv spiller med så mange penge.
På 21 hænder smed han $950 væk. Og blev ved med at reloade.
Men det må jo være hans taktik.. For så møder han endelig mig :-(
Han sidder med $350 og jeg med $685.
Jeg sidder på Knappen og får AKs.
Villian 1 raiser til $7 og Benno caller, jeg raiser til $18, villian folder , Benno Caller.

FLOP: KK6
Jo se det var jo egentlig et fint flop.
Jeg ved at Benno er sindsyg aggressiv og her er den gyldne mulighed for at tage hans nye reloaded stakater.
Jeg har AK (KK) og hvad kan han sidde med.
Hvis han har AA så er det dejligt. Men jeg ved det faktisk ikke, for han spiller ALLE hænder - han kan sidde med 27off og bluffraise mig lige i skalden..

Nå han better: $50... jeg er næsten sikker på at han bluffer mig eller har Kx. SÅ jeg reraiser han $50. Og får et kald efter lidt tænke tid..

Turn... 7 - nu checker han, og jeg sæter ham AI. Den napper han.

Han vender 66... Av for den da... lige i fælder... Jow for dælan da..den sved..
Det havde jeg sgu ikke set...
River 10 : ingen hjælp og mit seriøse lead forsvandt som duk for solen.

Her må jeg sige at jeg kogte en hel del... Spm er nu og jeg skulle stoppe eller lige folde mig til jeg kølede lidt af.. Jeg valgte nr. 2, da jeg hader at stopper lige efter en "olfert".
Der gik 6 hænder så sad KK på min hånd.
Og jeg får én med i potten.

Table Elfriede II 6-max
Seat #3 is the button
Seat 4: HERO ($289.55 in chips)
Seat 6: topowljim ($335.05 in chips)


*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [Ks Kh]
topowljim: raises $8 to $12
HERO : raises $40 to $52
topowljim: calls $40

*** FLOP *** [3h 8s 2c]
HERO : checks
topowljim: checks

*** TURN *** [3h 8s 2c] [Tc]
HERO : bets $74
topowljim: calls $74

*** RIVER *** [3h 8s 2c Tc] [3c]

HERO : bets $163.55 and is all-in
topowljim: folds

HERO collected $253 from pot

Gad vide hvad han sad med AK eller ligenden.
Men herefter valgte jeg at smutte ud af bordet med gevinsten..


Opdate:

For lige at give et billede på hvordan Benno spillede igår, så er her handhistory fra min største pot mod Benno.
Table Elfriede II 6-max Seat #5 is the button
Seat 1: CRAZYBENNO ($402.50 in chips)
Seat 4: GUSX42 ($473.60 in chips)

topowljim: posts small blind
CRAZYBENNO: posts big blind

*** HOLE CARDS ***
Dealt to GUSX42 [Ah Th]
stortv: folds
GUSX42: raises $12 to $16
doksa8923: folds + topowljim: folds
CRAZYBENNO: calls $12

*** FLOP *** [2d 4h 6h] -nice Flush draw
CRAZYBENNO: checks
GUSX42: bets $20
CRAZYBENNO: raises $40 to $60
GUSX42: calls $40

*** TURN *** [2d 4h 6h] [As]
CRAZYBENNO: checks
GUSX42: checks

*** RIVER *** [2d 4h 6h As] [6c]
CRAZYBENNO: bets $144
GUSX42: calls $144

*** SHOW DOWN ***
CRAZYBENNO: shows [4s 8s] (two pair, Sixes and Fours)
GUSX42: shows [Ah Th] (two pair, Aces and Sixes)
GUSX42 collected $440 from pot


Jo jo pretty fucked up..
Man kan selfølgelig sige, at har jeg ikke Esset, så er det fandme svært at kalde hans raise.
Men sikke et bluff.
Kan man overveje om mit lille check på turn (Esset) er en lille genistreg. :-)


2 comments:

Anonymous said...

er 1/2 ikke lidt højt at spille ;)?

GusX42 said...

jo det er det. Men jeg spiller ikke på nuværende tidspunkt efter BR regler, jeg spiller for at vinde så meget som muligt...
Og så prøver jeg lidt forskelligt..

Men jo bestemt...