Thursday, March 8, 2007

Eksperimentet - Day 3

Jeg spillede 3 x NL50 på Ladbrokes, og sluttede med +$43.
Det giver en total profit på $83 og totalt $183 og "kun" $817 fra ønsket inden 10 april.

Ved siden af spillede jeg lidt på Full Tilt og havde spillet mig fra $50 til $110 på en tidligere session. Startede et bord med $65 og var på $140, da jeg modtog følgende hånd: Pocket Nines: Kejseren af Kinas Tal. 9 og så en anden 9'er.

Set i bakspejlet spille jeg møj skidt, men kunne ikke få mig til at lægge hånden,da jeg havde et andet read på Villian.
Jeg limper med for at floppe set.
vi er 3 i puljen preflop, og ser alle et billigt flop.
Flop 552 rainbow. Pot: $3
Jeg sidder MP.
Villian 1 better ½pot:
Jeg tænker at mine 9'ere stadig er best og caller.
Villian 2 caller. Pot: $7,5
Turn: 5.
Hmm hvis en sidder med en 5 burde de så ikke raise en smule mere på flop, måske de slowspiller quads.
Villian 1 checker.
Nu vil jeg se om jeg stadig er bedst. Jeg better pot med mit fulde hus.
Villian tænker lidt og ender med at calle. (her tror jeg at han bare kigger med for at ente ramme en A eller sit andet højt kort) jeg sætte ham umiddelbart til AK-Q-J.
Han er mig chip overlegen og har spillet en del hænder med middelkort og billedekort. Og han har ramt en del ved at kalde.
Villian folder. Pot: $22,5
River 8
Mit skur er størst, med mindre han alligevel sidder men den 5'er, men det tror jeg simpelthen ikke på. burde han ikke raise på turn, eller sucker han mig hele vejen til river med quadsm da han regner med at jeg raiser igen for at tage potten.
Umiddelbart virker det som om han vil købe til sine høje kort og er selv bange for at jeg sidder med 5.
Nå... nu er det så jeg burde og afvente, men hvis jeg checker kan kan bare bette i puljen og jeg taber..(og det burde jeg gøre, tag de $ du har tabt og glem dem, jeg er stadig over +$60 for bordet)
Jeg better, da jeg mener jeg er størst.. $15
Han raiser mig $54......hvad.... FFS....
Og her er det så a jeg taber mine næst flest $ i poker (nysgerrighed)
nej .. han er mig chip overlegen, så han bluffer...eller gør han, kan han have slowspillet sine Quads og set en donk i mig ...possible... (SMID din Torsk) .. nej han har ramt 8 og har nu fuld hus, han sætte MIG til AK... ha ha nej nej jeg har skal 99 og et større hus end dig..

Der skal nok ikke den store analytiker til at gætte hvilken knap jeg trykker på med mine svedige naller... CALL.... YES .. Kæmpe pulje til DADDY, EAT MY SHORTS FISH....

Han viser KK og forvirret ser jeg chipsene ryger den forkerte vej og jeg sidder til bage med $65 som jeg startede bordet med. Dammit..
Her burde jeg så bare stoppe og sluge lorten og sige .."fint nok, du var oppe, men nu er du på status quo"..
Nix. en langsom tilt og resten af stacken forsvinder inden jeg lukker bordet..
Tilbage har jeg nu $45 (hvilket er -$5 fra det jeg startede med tidligere)
Jeg er imelig tilfreds med at jeg har indkaplset mit negative pokergen til 2 ting "nysgerrighed" og "tilt" - så er det bare at arbejde med dette.
Det er faktisk en hård kamp, da det ligger dybt i en at angribe og være nysgerrig.

Men det er vel en samme kamp, som at lære min 8 mdr. gammel homonfyldte han hund at gå pænt i snor.. Ikke tale om, det er fart over feltet, og hvis der kommer en anden hund, så får den da lige en lille kommentar med på vejen.. (Kom du komme væk fra min sti, din lille luderpuddel)
eller noget lignende.
Jeg kome til at tænke på forleden, at hvis man prøver at menneskelig gøre det, at han til tider står og gør af naboen eller skraldefolkende (eller renovationsarbejdere, som de vist hedder nu), og billedeligt sætter mig i den position. Så ville jeg gå runt i min have og så snart jeg så naboen:
"HEY, HVAD FANDEN SKAL UD MED DET MORGENBRØD,, HEY HEY DU SKAL SGU IKKE KOMME FOR TÆT PÅ MIT HEGN...KAN DU HOLDE DIG VÆK... TROLDEFAR.."

Det ville fandme være et kønt syn...
Ha en god dag...

No comments: