Monday, March 26, 2007

Pokerkonto Hacked

En opfindsom, men ikke særlig eftertænksom person hackede 2004-verdensmester Greg Raymers konto
http://ekstrabladet.dk/poker/article282420.ece

Nu er det også sket for mig.
Det er enormt irriterede og sårende, at man siden den 17 marts og på 9 dage har opbygget en lille frisk BR til 800.
Og så ser man den bare blive sløset væk på en lørdag eftermiddag og aften.

En blegfred mandsperson loggede lørdag ind på min Pokerstars konto og spillede med mine $$$ som en nyfødt abe der er tabt på jorden i Brasiliens dybe regnskov.
Han må have forsøgt at spille for at forøge Rullen betydeligt, for jeg kan se på hand history at der blev bluffet i øst og vest, og han forcerede forkerte bets og kunne ikke slippe toppar hvis Villian sidder med 2 par eller tribs.
Det er simpelthen dybt råddent og forkasteligt, og jeg ved snart ikke hvordan det overhovedet kan lade sig gøre.

Hvis jeg får fat i den svine***, så jeg jeg give ham en ordentlige r******, ,... hov vent lige... måske jeg ved hvem han er. Jeg kan se på IP adressen hvilken PC / adresse som har brugt mit login.

Lidt senere:
Nu ved jeg hvem han er... han skal tages med handen i kagedåsen...
Jeg ved hvor han bor. Det er i samme by som jeg selv, kan jeg se... Så det er bare at finde mandsuslingen.

Opdate:
Jeg har fundet frem til at han faktisk ved flere lejligheder har haft tilgang fra min forbindelse.
Man føler sig totalt blotlagt og udnyttet. FØJ... det er ulækkert..
Jeg har fået en liste fra min internet udbyder, som kan vise mig at han faktisk ved flere lejligheder har misbrugt min konto, udoveralt se sider med nøgne damer har han misbrugt flere gange mine pokerkontoer... jeg undrede mig godt nok over hvordan jeg kunne miste mine penge så hurtigt ... nu ved jeg det... Det er jo en hel anden...

(da jeg kan overbevise mig selv om dette, så er jeg et let offer for sælger, som vil sælge mig alverden skrammel.)
(forresten jeg har på et tidligere tidspunkt et Eiffeltårn jeg gerne vil sælge videre, nogen interesse???, det er kun lidt brugt)

1 comment:

Anonymous said...

rigtig frækt, men god historie