Thursday, March 1, 2007

Djævlespil

Det er satans yngel til tider at spille det poker.
Her til aften blev jeg BubbleBoy 2 gange på SNG spil. Dammit, og så ryge jeg begge gange til en lavere hånd.

Så svævede jeg rundt på cash på stars og tabte tribs til højere tribs -> 444 <> 101010.. den var svr og se og .. Danm det kostede.
Senere ramte jeg nuts straight på flop, desværre med 2 ruder på bordet, jeg forsøgte at ryste villian af med vilde bets, men han var åbenbart sikker i sin sag og fik dog også ret... ramte sin flush på river.. .... Det kostede kassen... :-(

NL 50 på party gik lidt bedre og fik hevet 1,5 x buy-in hjem.
Men stadig med negativ profit for dagen..
oooo 0000 oooo

Lidt senere:
Jeg tilmeldte mig en $3 SNG på party for af afreagere.
Det gik lige pludselig godt, da jeg rev dem rundt på bordet.










Jeg gad faktisk ikke blive ved, men samtidig kan jeg ikke for mig selv til bare at smide alle mine chips på noget lort.. (det gør jeg åbenbart til tider på cash bordene :-)..)
Og det endte sgu med at jeg vandt den SNG - som indbragte mig $12..SÅDAN :-)
Men det er ganske meget bedre end det jeg fik lavet på poker stars idag..

Sådan skal det jo bare gøres...

hmm ja ja ..
Nå nu skal der lades op til fredagens arbejdsdag og måske hvis tingene går korrekt, kan man komme til de binære borde imorgen aften igen..
Det er ikke så mange live turneringer her, som der kunne ønskes :-)

No comments: