Wednesday, March 21, 2007

Bumpy ride... My God.




Dette er min Profit kurve for spillet i går.
Jeg sluttede dagen på $22.
Men fik nogle gevaldige tæv undervejs.
De fleste nok mest min egen skyld.


Frygtelig start på Full Tilt i går.
Jeg spillede de første 23 hænder ganske fint med lille overskud.
Så standard kalder jeg blinds med Ks7s med 3 andre i puljen.
Flop: 6sKd5s – Top pair med Flush træk. Nice…. Pot: $4,5
Villian 1: Better $1.
Villian 2: Raiser $6
Villian 3: Re-Raiser $23,5

Her skulle jeg bare lugte lunten og folde. Men det flop sad lige i skabet.
Villian 3 sidder med AK, 2 par eller tribs. Det kan være alt. Tror dog ikke på KK, da han nok ville have raiset pre-flop
Jeg caller. Villian 1 folder og Villian 2 caller. -> POT. $76 (attraktiv)
Turn: Qd.. Villian 2: Check, Villian 2: raiser $38 … (jeg har $29,3 tilbage)

Galskaben med at kalder og satse på den sidste spar er egentlig matematisk ukorrekt også kun næsten:
Pot efter Villian har raiset $38 = $114
Jeg skal calle $29 for at vinde $114.
Da mine call odds (29/114 = 25,5%) er mindre end mine pot odds (X)
(X): Hvis vi siger at Villian 3 har tribs, så kan det kun være 666 eller 555 efter min mening.
Så får at slå tribs, skal jeg ramme flushen.. Hvis jeg rammer K og får selv tribs, så rammer han Hus.

Så jeg har 9 outs for at vinde. Hvis han har 2 par er det 14 outs…og pot odds er 30,4% og et call værdig.
Men jeg har kun 9 outs, (tribs til villian), det giver mig pot odds 19,5% (46/9), og dermed burde jeg matematisk ikke kalde. Men tvivlen er altid over en og hvisjeg rammer den skide flush, så ringer kasseapparatet. Og da der er mulighed for at villian 2 også er villig til at gå med, så er mine implied odds væsentlig højere..
Jeg Kalder….All in….. Villian 2 kalder også All-in-à Potten er nu. $160,95
River: 3h (pissemand L )

Villian 2: Viser K10- top pair.
Villian 3: 66 (og tribs) pis…
Hero mucker for hårdt….

Så var de første $55 væk. Spillet 14 min. og 25 hænder

Andet bord: ind med $55.
27 hænder spillet med + $25.
HERO: 88
Vi er 2 i potten preflop:
Pot: 793 rainbow. – Pot: $8.
Jeg checker: Villian better $6.
”Fold God Dammit”, men nej… Jeg tror jeg stjæler potten med A high. Jeg kalder,
Turn: 4… ”den kunne sgu da ikke hjælpe ham”
Jeg checker – villian better $16.
”Lad ham da få den” – men nej jeg kalder. Tror sgu stadig han stjæler..
River: 4: Jeg checker. Og Villian better $50 lige i skallen af mig.
”For helvede da, nu ligger jeg den hånd og minimere mit tab til kun mit overskud på bordet”
Her er det uprofessionelt og idiotisk og call. Men det er lige hvad jeg gør og han smasker JJ i bordet.
KLOVN..
$55 væk og på ca. 20 min.

Nyt bord med $80 (handhistory)
Ingen yderligere kommentar.. Det er skidt skidt spillet, hvorfor smider jeg ikke bare og satset på en bedre hånd..

Seat 1: A 2 X ($204.85)
Seat 2: gruvmonkey ($187.45)
Seat 3: flopdisasta ($165.60)
Seat 4: Zoomby ($208.70)
Seat 5: HERO ($151.60)
Seat 6: rudygayrulez ($171.80)
A 2 X posts the small blind of $1
gruvmonkey posts the big blind of $2
The button is in seat #6
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [Ad Th]
flopdisasta folds - Zoomby folds
HERO raises to $4
rudygayrulez calls $4
A 2 X calls $3
gruvmonkey calls $2
*** FLOP *** [Jd Td 6c]
A 2 X bets $14
gruvmonkey folds
HERO calls $14
rudygayrulez folds
*** TURN *** [Jd Td 6c] [2s]
A 2 X bets $38
HERO calls $38
*** RIVER *** [Jd Td 6c 2s] [3d]
A 2 X checks
HERO bets $95.60, and is all in
A 2 X has 15 seconds left to act
A 2 X calls $95.60
*** SHOW DOWN ***
HERO shows [Ad Th] (a pair of Tens)
A 2 X shows [Ts Jc] (two pair, Jacks and Tens)
A 2 X wins the pot ($308.20) with two pair, Jacks and Tens

Av for dælan da..

Nå. så var det slut med Full Tilt, hvis jeg ikke skulle sættes resten af rullen på FT overbords.

Så jeg skiftede til Poker Stars. Det skulle så vise sig at gå lidt bedre.

2h14 min spillet – 184 hænder og Profit +$288,5. Ganske tilfredsstillende.
Ingen voldsomme yderligheder på profit grafen, stødt stigende. Sådan skal det være.
Jeg har 2 borde kørende og på det andet bord er jeg oppe med $74 og er faktisk over $100 for dagen … Kanon efter den start.

Men så sker følgende: på dette bord:

Table Lydina II 6-max Seat #6 is the button
Seat 2: HERO ($123.65 in chips)
Seat 3: FGators26 ($396.45 in chips)
Seat 4: Kiranos ($170.65 in chips)
Seat 5: puddleofmud ($184.80 in chips)
Seat 6: bigdevil ($57.40 in chips)
HERO: posts small blind $1
FGators26: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [3h Tc]
Kiranos: folds
puddleofmud: folds
bigdevil: folds
HERO: calls $1
FGators26 is disconnected
FGators26 is connected
FGators26: checks
*** FLOP *** [3s Td Jd] - Så få den da, lorte hånd og så rammer vi 2 par.
HERO: bets $8
FGators26: raises $16 to $24 - HOV...hvad var det...
HERO: calls $16 --- NEJ NEJ NEJ , smid dog, han har ramt tribs
Men på dette tidspunkt er jeg overbevist om at Villian Sidder med AJ.


*** TURN *** [3s Td Jd] [6c]
HERO: bets $26
FGators26: raises $344.45 to $370.45 and is all-in
HERO: calls $71.65 and is all-in
*** RIVER *** [3s Td Jd 6c] [4s]
*** SHOW DOWN ***
HERO: shows [3h Tc] (two pair, Tens and Threes)
FGators26: shows [Jc 3d] (two pair, Jacks and Threes)
FGators26 collected $245.30 from pot

Jeg slutter her og kan bare være glad for at jeg kommer ud af dagen med lille +.

Mange af dagens fejl er Fejl 40, og der skal tages af lære...





No comments: