Tuesday, March 13, 2007

Bøger om Poker

Jeg har erhvervet mig en del bøger, som jeg agter at kigger lidt i de nærmeste måneder.
Jeg har dog tit svært ved at læse istedet for at spille, men det er nok en god ide..Lige til at komme et skridt videre i spillet.

Jeg har læst indtil videre:
Doyle Brunson's Super System 2
Harrington on Holdem Vol 3
Erik Lindgren - Tournament Poker.
Mike Caro - Book og Poker Tells


Så spm. er om resten er noget der gavner:
1. Online-No Limit Texas Holdem Poker For beginnes ...By Augusy O Meara
2. Mathematics and Poker ...By Brian Alspach
3. The 8 Mistakes in Poker...By David Sklansky
4. Poker Bluffing and No limit Strategy Texas Holdem...By David Stam
5. Poker Statistics and Advanced Texas Holdem Vol 6...By David Stam
6. Advanced Concepts of Poker...By Frank R. Wallace
7. Winning Secrets of Online Poker(2005).. By Frye
8. Adaptive Play of Poker... Graham Kendall
9. Introduction to Probabilities Theory.. By Charles Grinstead
10.Finding Robust Texas Holdem.. By Jason Noble
11.Learn to play strong poker.. By Jonathan Schaeffer
12.Winning Low limit Holdem.. By Lee Jones 13.The Mathematics of Gambling.. By Edward Thorpe
14.Internet Texas Winning Strategies.. By Matthew Hilger
15.Devil's Poker.. By Max Maven
16.The Intelligent Guide to Texas Holdem Poker.. Sam Braids
17.Small Stakes Holdem (SKAL IGANG MED).. By Ed Miller, David Sklansky & Mason Malmuth
18. Theory of Poker...By David Sklansky

1 comment:

Gambler_dk said...

Du mangler, efter min mening, den bedste pokerbog på markedet: "No Limit Hold'em - Theory & Practice" af Sklansky og Miller.

Theory of Poker er self. også et must, men den har du i samlingen ser jeg.

Pas på med hold'em bøgerne. De omhandler ofte tips til fixed limit, og de råd kan være direkte skadelige for en no-limit spiller.