Wednesday, March 7, 2007

Eksperimentet - day 2.

Det blev en dag med ups and down, egentlig mest fordi jeg pludselig befandt mig i mit tilting mode, det kom ikke af et badbeat denne gang, det kom bare.
Jeg havde startet aftenen med at spille de $183 op i $228 og holdt en pause.
Startede igen og befandt mig så i denne forunderlige tilstand af "jeg er ligeglad og vil raise" og "jeg kalder sgu bare ham ned, da han sikkert ikke har en skidt".
Det er lidt Dr. Jekyll & Mr. Hide.. Kæmpe forskel på spillet.
Så jeg tiltede..
Og var en endelse nede omkring $75 på et tidspunkt, men fik samlet stupmerne op og sluttede aftenen på $140

Day 2: -$43
Total Profit: $40

Jeg har bestemt mig for at flytte disse øremærket penge til Ladbrokes for at videregå det lille eksperiment.
Eksperimentet har ændret sit mål, da jeg gerne vil tage på en lille påskeferie med kæresten i påsken.
Vi havde nogle penge til denne tur, men pludselig er en klam regning fra vores tidligere lejlighed dukket op fra udlejer, som vi ikke kan bevise at vi ikke skal betale. (hader varmeregninger)
Der røg den tur.

Derfor vil jeg hente $1000 inden 10 april. Der skal bruges $800 til turen, eller skal vi bruge vores ferie på et stirre ind i væggen..
Så der er dyb fokus på at nå de $1K på fra nu en mdr.

No comments: