Friday, March 2, 2007

Stay away from Cash - your SPASSER :-)

Ja jeg burde nok lige slå koldt vand i blodet med cash bordene den næste tid og lige genvinde lidt BR med SNG.
Mine spil iaften:

Som man kan se på mine placeringer havde jeg lidt problemer med at komme de sidste skridt.
5 stk. Bubbleboy placeringer... og fandme 5 stk. 2nd pladser.
Ud af 18 SNG er jeg 14 gange i top 4. Så 90% af spillet sidder ok, men der mangler sgu lige de sidste 10%.
Så er spm. bare hvordan jeg får dem indkørt i min spillestil.

1 comment:

Gambler_dk said...

Så længe du ryger i pengene, skal du ikke gå så meget op i om du får mange 2. pladser på en given dag. Ofte er HU ren luckbox, da blinds som regel er så store, at det er push any2.

Fokuser i stedet på dine mange ITM placeringer, hvilket jo er et positivt tegn.