Thursday, March 1, 2007

Endelig + på en session

Jeg spillede 1 x $27 18 mands SNG på Stars igår aftes og blev nr. 2, det var fint.

Jeg vil spille disse SNG's noget mere, men det bliver kun ind imellem, da jeg tror at hvis jeg skamspiller dem, så taber jeg i længden.
Jeg skal helst være oplagt når de skal spilles.
Så altid starte en session med en 18h SNG..
Jeg har spillet 5 indtil videre og har været i pengene 3 gange, så det er ok.
Hvis bare jeg kan komme ind i top 3 hver 3-4 gang..
Derefter spillede jeg en 9 mands, men tabte med AQ til A7 der floppede en 7 på turn, da jeg bød hårdt ind på floppet som var 10A3 rainbow.
Nu læste jeg Rayban's blog her til morgen, og kan se han havde en dag som jeg kender alt for godt. Og vil være meget påpasselig med at fortsætte når jeg rammer ind i de stimer.
Jeg er blevet ramt en del og lærer forhåbntlig en del af det. Det synes jeg jo jeg gør, men især i NL kan jeg få gode gammeldags tilt fornemmelser, når jeg vil forcere en Villian ud af en pot.

"Brændt barn skyer ilden, ilden skyer ikke det brændte barn," - er det ikke nogenlunde således man siger det, så måske kan man begynde at kende sin faldgruber i tidlig fase og så minimere faldet..
Det blev til $89 efter 2 x SNG og et NL bord på party ved siden af, som dog kun kastede $9 af sig, var godt nok oppe på +30 på et tidpunkt, men fik spillet AK lidt for agg. post-flop..:-(

No comments: