Tuesday, March 6, 2007

Eksperimentet - kan man samarbejde ... ikke collusion

Som man kan læse på min tidligere post, så kommenterene joker og fremlagde at hans problem er samme som mit.
Det fik os til at tale ove MSN igår aftes og finde fremtil at vi kunne hjælpe hinanden ved at spille samme sted og sætte et mål for os begge.
Umiddelbart var det en god ide, da uover at skulle redegøre for sig selv hvorfor man taber sine hænder og $, så skulle man også gøre det over en anden.
Vi startede igår og satte $100 ind på en konto hos Betfair.
Umiddelbart er det samme setup som Pokerchamps har/eller havde i sin tid, da jeg startede med at spiller poker. Ikke et setup som er vildt overdrevet fedt, men ok.
Måske jeg kan spille ordentlig poker her istedet for de sites hvor jeg godt kan lide setuppet.

Jeg spillede 2 NL25 cash borde og fik et par hug i starten og reloaded, men langsomt fik jeg fat og spillede faktisk ganske fornuftigt.

Chris forsøgte sig lidt på PLO bordene og måtte se sig tabte med fulde huse til 4 ens og større huse.. Det er surt...

Status for day 1:
ChrisB: -63,64 ($ 36.36)
Gusx42: +83 ($183,00) - Spilletid ca. 1½ time.

Umiddelbart er målet at ramme de $1000 inden vi ændre taktik eller spillested.
Jeg vil egentlig - her på Betfair - hovedsagelig spille NL Cash, da jeg er overbevist om at jeg kan spillende vindende poker på især NL35 og NL50..

No comments: