Wednesday, March 14, 2007

My god... sikke en start

Jeg satte mig ved bordet med god fornemmelse.
Idag skulle der spilles A-game og sikres en del Dolls.
1. Hånd - Pockets 1010
Jeg caller en click raise for at se floppet. - vi er 2.
Flop 7-8-9 rainbow - ikke et super flop men alligevel et fint flop for mig. Top pair med 10 outs for forbedringer.
Jeg better pot og får et kald.
Turn Q.. - Ikke et pisse godt kort, skal bruge 6-10-J, stadig 10 outs.
Jeg better $10. Villian kalder. Hvad sidder han med.?
Han slowspiller mig sikkert med 10J, men burde han ikke raise på turn..Det ville jeg gøre..
Turn 5: Jeg checker og villian better $7 - den skal jeg se...:-( KK <> 1010 (den taber jeg)

5. hånd: Pockets KK.
Går all-in bliver kaldet af small stack som har ca. ½delen af min chips..
AA.... jow selfølgelig...
AA går hjem..

6. hånd.. JOW DA lige efter.. Pocket QQ..
Her tænker jeg hvis nu jeg går all-in ligner det TILT..
All-in med resten af banditterne.
2 kalder ????
JJ og KK. DANM...:-)
KK går hjem og 150 dolls er væk... av for den da...

Dagen endte i -$175

No comments: