Saturday, March 17, 2007

Mit cash game

Jeg har kæmpet en del med mit cash game.
Jeg er for utålmodig og har ved bad beats tendenser til at tilte lige efter.
Det koster en bunke $.
En anden ting som jeg kæmper med er, at gennemskuer river bets fra Villian.
Det er ofte at jeg kigger i nysgerrighed eller også så er jeg fokuseret på mine 2 par og jeg ikke ser hans inside straight.
Her ligger også en del $.

Jeg spillede en god gang cash poker her til morgen, og var tålmodig og så efter hvad der skete.
Jeg havde 2 borde åbne, det ene fik jeg status Quo, max et par $ i +. Men på det andet bord kom jeg ud med +$140. Begge borde i NL100.
Jeg har mange ting og lære endnu, og især at vedholde mit A-game og ikke smide $ med dårlig calls og bets..

-----------------------------------

Opdate:
Endeligt en hel dag med koncentreret A-game.
Havde $70 på Pokerstars som er ynglet til $696 på rent cashgame.
Jeg startede på NL50 2 borde og mot mål var at ramme $170 og så gå ind på et NL200 cash bord med $85 og tag den derfra.

Det gik rimeligt godt.


Mest indtjeningshånd er denne:
AA<>KJ

Table Kressida II 6-max Seat #4 is the button
Seat 1: HERO ($187.95 in chips)
Seat 3: CattDeizeL ($248.60 in chips)
Seat 4: Picolass ($181 in chips)
Seat 6: 94nole ($132.15 in chips)
94nole: posts small blind $1
HERO: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [Ad Ah]
CattDeizeL: folds
Picolass: raises $6 to $8
94nole: calls $7
HERO: raises $18 to $26
Picolass: calls $18
94nole: folds
*** FLOP *** [3d Js 3h]
HERO: checks
Picolass: checks
*** TURN *** [3d Js 3h] [Qd]
HERO: bets $48
Picolass: raises $48 to $96
HERO: raises $65.95 to $161.95 and is all-in
Picolass: calls $59 and is all-in
*** RIVER *** [3d Js 3h Qd] [Kh]
*** SHOW DOWN ***
HERO: shows [Ad Ah] (two pair, Aces and Threes)
Picolass: shows [Kc Jc] (two pair, Kings and Jacks)
HERO collected $368 from pot
Picolass leaves the table
*** SUMMARY ***
Total pot $370 Rake $2
Board [3d Js 3h Qd Kh]
Seat 1: HERO (big blind) showed [Ad Ah] and won ($368) with two pair, Aces and Threes
Seat 3: CattDeizeL folded before Flop (didnt bet)
Seat 4: Picolass (button) showed [Kc Jc] and lost with two pair, Kings and Jacks
Seat 6: 94nole (small blind) folded before Flop

Det var dælme godt at have det par 3 som hjælp…

Hele dagen har jeg holdt mig fra coinflips, (har haft max 2-3 stykker) og vitigt at alt, jeg var kun ude for 1 badbeat, det kostede mig knap $50, og ca 3 gange spillede je gdirekte dårligt, men samlede et teb på $60.
Så jeg har holdt mine tab på minimalt, hvilket bestemt har været årsag til min winnings.
Det kan også være at det er en positiv varians, men jeg håber bestemt også det har noget at gøre med det som jeg mentalt har arbejdet med.
Lge meget hvad - så har det bestemt været en positiv dag og efterlader mig med en positiv stemning over mit cashgame og nu kun $300 fra de $1000 til min ferie..


No comments: