Tuesday, March 13, 2007

Laaaaangsomt

Det er ikke blevet til så meget poker de sidste par dage, dog med lidt varieret spil med lidt SNG, MTT og cash.
I går aftes spillede jeg lidt cash og havde et bumpy ride.
Startede med $85 på et bord, var oppe at snuse til $130, gik lidt for meget calleramok med 99 og et rags lav flop. På turn som igen er intet værd, bliver jeg sat all-in af chipleader ved bordet, og jeg folder.
Derefter Q10 og rammer Q104 (2 ruder) på floppet, men en caller hele vejen og rammer sin flush på river.
Så er jeg nede i $33
Får AJoff i BB. Raiser preflop, og 2 kalder.
Flop rags 269rainbow, intet værd, ...check check og jeg c-better .-> .call, call.
Turn, 10 . check check... jeg fyrer resten af : AI og får igen 2 callere.. ??? What..
River J.
Jeg tager potten hjem med AJ... Der var intet de kunne bruge, men en var på straight draw(pocket 34) og den anden havde 5Js (flushtræk)
Så var jeg med igen.
Fik senere en stor pot med AA og var oppe på $200.
Klokken blev henad 23:30 og så var det på tide at stoppe for aftenen.
Endte med +$110. så det var ok..

No comments: