Monday, March 19, 2007

Fokus er nøglen...

Man skal dælme holde tungen lige i mulen, ellers taber man.
Jeg har svært ved at se hvad man gør galt, men galt går det tit.
Jeg har spillet godt her til aften på Full Tilt og var oppe $290 på 2 x NL100 Cash borde.
Så er kort pause, skulle lige se noget i tv.
Da der er en reklamepause, kan man da lige tjekke nettet og se om der er sket noget siden sidst.
Automatisk logger man ind på et bord. jo kan da godt spiller lidt tight ved et bord mens det der i tv ses samtidig.
20 hænder og man render ind i 2 store hænder og pist væk er $65.Så jo det betyder noget om man er fokuseret eller ej.
Selvom man ikke direkte kan mærke forskellen.

Sluttet spillet for iaften - While I'm ahead - og slutter aftenen med $225. Det er ganske tilfredsstillende.

Mine spil de sidset par dage:
17 mar: 6h38 635 hands ; won: +$615 22,51 BB/100hands
18 mar: 3h30 359 hands ; won: -$266 -24,24 BB/100hands
19 mar: 4h35 437 hands ; won: +$226 25,84 BB/100hands

Profit for de sidste 3 dage: $575
Irriterende med Søndags BÆ, men tab og vind med nogenlunde samme sind..Easy come anf easy goes, Ja Ja men det er satme stadig irriterende.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg kan sagtens genkende det du skriver om fokus. Bl. a. derfor har jeg lave et sæt regler der skal hjælpe mig med at skabe profit fremover - end til videre virker det godt.

Fin blog den skal jeg nok følge med på