Tuesday, June 19, 2007

Hjemmelavet BRM,

Jeg har været en afslapning tur i tyskland med kæresten.
Wellness / Spa hedder det, og er super fedt…
Ikke nok med at det er kanon med alt det sauna halløj, men det er jo altid en vidunderlig fornøjelse at se en flot skåret kvinde krop… JOW…

Nå nok om det.. selvom de ter svært at tænke på andet… J

Nå tilbage til pokeren…
Jeg er kommet til en alvorlig skillelinie med mit pokerspil.

Jeg mener jeg kan slå spillet op til NL400, men kun i korte perioder max 2 timer.
Jeg går simpelthen på tilt, og taber interessen for værdien af $$.
Det er MAX. skidt.

Derfor er jeg bange for at det går galt i længden, hvis jeg ikke for hanket op i pokerspillet og fokus’et.
Fokusset er at tjene penge…på hobby basis.
Men min plan var at spille BR over $1000 og så casher ud løbende med at man forøger til $2K.

Men som de tålmodige læsere har fundet ud af , vinder jeg en del og taber det hele igen.

Jeg ville ønske at jeg havde mere tid, så ville jeg tage fat i SNG for alvor, men 3 SNG hver aften er ikke meget værd..

Så der er kun tilbage at tage fat i den lange ende, som mange andre fornuftige pokeramatører.
Det er at spille efter BRM… av… det irritere mig, men nok nødvendigt…

Jeg har cashet alt ud på nær…$150 på Full Tilt Poker..

Mit langsigtede mål er stadig de $1000 og cashe lidt ud op til $2K.

BRM: (det er ikke standard BRM, men en start)

NL 0,25-0,50 - BR: -> $600
NL 0,50 – 1 - BR: -> $1200
NL 1 – 2 - BR -> $3000 (ex. Cashe ud)
NL 2-4 - BR -> $5000 (ex. Cashe ud)


Update:

Start:
Vandt lige $32 ved lige at føle bordene an..
Nu får vi se om jeg kan vinde, som jeg selv tror eller jeg er naiv og blottet for pokerspilskompetence..

BR $182…

No comments: