Friday, June 22, 2007

Mr 42

Sådan skal det gøres.
Vi tog en hurtigt beslutning og Benzin, JJ og undertegnede tog en buggy og en runde på golfbanen.
Det skulle vise sig at være en kanon match og en vanvittig taber runde.
Vi spillede om en middag fra taber til vinder. (stabelford)

Benzin spiller i hcap. 29
JJ i hcap. 2,5 (eller der omkring)
Undertegnede i 7,5.

Resultat:
JJ tabte med 40 point.. :-) vanvittigt.
til Benzin som scorede 44 point.. flot..
Jeg kom i midten med 42 point. Kanon gået og 5 birdies på runden, desværre fuckede jeg for åndsvagt hul 15 op med 2 bolde i skoven, da jeg forsøgte at drive over skoven = streg. Og på hul 18 da jeg sendte en bold væk fra banen og måtte droppe ud af nogle skrammelværk og på en stenbelagt sti...

Men nyt Hcap: 6,3 YES SIR


----

Poker update:
Fik spillet en session på et $0,25/$0,5 SH bord, og var "FINALLY" flyvende.

2 timer spil og den største pot jeg tabte var på $14 med AK <> Q10 med Qxx på flop og Q på turn..
Det er var meget tilfredsstillende af have en succesfuld session.

BR: $194


-----klip------

Update: 21:55

Spillede 1:50 hr. og var de første 95 hænder i negativ profit på bordet.
Men så kom forløsningen.

dsaint1 posted the small blind - $0.25
HERO posted the big blind - $0,50
samfors posted to play - $0,50
** Dealing card to HERO: 10 of Clubs, 10 of Spade
se_r_b folded
madas called - $0,5
samfors checked
Rune1976 called - $1.00dsaint1 called - $0,5
HERO bet - $6.00
madas called - $6.00
samfors folded Rune1976 folded dsaint1 folded
** Dealing the flop: 5 of Spades, 7 of Diamonds, 9 of Diamonds

HERO bet - $15.00
madas went all-in - $146.07 AV for den da... Jeg har ham til FlushDraw eller AK, da han har lavet samme move et par gange..

HERO went all-in - $48.72 - Tager sgu chancen, mener jeg er foran....

** Dealing the turn: King of Spades
** Dealing the river: 9 of Spades

HERO shows: 10 of Clubs, 10 of Spades
madas mucks:
HERO wins $139.44 from the main pot2nd update.

Det gav i sidste ende en profit på $121 for bordet..

Spiller i øjeblikket en MTT, men det går lidt skidt.Ligger nr. 26 med 33 tilbage - startede 300 spillere, så ok..Men har ikke mange chips tilbage, og havde lige KK, men alle foldede og jeg selv var i BB, så jeg samlede kun SB op.. ØV

----update---


Det bælev en 19 plads i MTT og $25 præmie.

22 juni BR : $292

4 comments:

Homerun said...

Godt at se du er godt kørende igen, fortsæt den gode stil ;-)

GusX42 said...

Tak for det..
Nu får vi se om det er vedvarende lidt tid endnu...:-)

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

GusX42 said...

Ja det er korrekt, men det kan være svært at overfører det til spillet.