Wednesday, June 6, 2007

Ruchebanetur i tivoli

Sådan føles mit pokerspil.
Lørdag kom jeg over min (åbnelyse) smertetærskel på $1000. Allerede om aftenen kome jeg under igen, på session 2.
Søndag kom jeg et par 100 over igen, tog en pause, og spille så en vandvittig beatsesison.
Så var jeg en del under igen..

Mandag kom jeg meget tæt på...

Og så i går... Nej for satan da.
Det var en af de dage man ikke vil have.
Dag hvor der er badbeats er en ting, men dagen igår var direkte TRÆLS..

Jeg spille pisse godt (med modifikationer) og ramte bare floppet 75% af gangene.
AQ rammer flop på AQ5 turn K - taber til AK.... stort...
55 rammer flop 35J .... YES SET... taber til JJJ .. STORT.
33 rammer flop 38Q... taber til 888 - semi stort.
KK rammer flop AK10 turn 10..... SKUR... taber til AAA større skur --- STORT....

Det var sindsygt..
Jeg følte tit jeg ramte, det jeg drawede efter, men ikke nok..
Vanvittigt..

Det kan forhåbentlig kun gøre mig lidt klogere.. eller ....

Men nu er jeg et stykke væk fra $1K..igen øv..

BR: $550

No comments: