Monday, March 17, 2008

Ferie

I morgen er det ferie til Barcelona med famililien.
Min marts gik lidt skæv da jeg startede ABC på NL50, jeg røg pludselig ind i nogle trælse setups, men er blevet lidt bedre nu.
Ingen Poker resten af påsken, lidt ærgerligt da jeg er inden i en god periode. (se graf)


Men samtidig kan jeg forhåbentlig afværge en mulig nedtur af samme kaliber som jeg har haft tidligere.
Min ABC poker situation har ændret sig lidt da jeg egentlig stadig spiller ABC poker, men er med vilje gået levels op. Simpelthen for at få en del af de spew’ende donkeys som husere der oppe, og så er det om ikke at blive fisken selv.

Indtil videre går det… Men spm. er om jeg kan holde ved…

God påske..

3 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.