Tuesday, April 1, 2008

Aprilsnar eller ej... Hvad skal man tro..

Jeg har lige haft min bedste online pokermåned ever..
Det har været laaaaang tid undervejs, men dejligt at jeg fik tingene til at virke.
Jeg har læst endnu en pokerbog, "KillerPoker VOL 2", mener jeg det var..
Det er ikke fordi man lære supermeget, hver gang man læser en pokerbog, spillets regler kender man, det samme med cbet og handrange.
Hvad skal spilles hvor og hvornår.

Men spm. er hvordan forbedre man sig.. det er meget små ting..
Det er som om jeg har være mere nærværende vedr. Villians bets og raises.
Det er vigtigt at man ikke er EgoAggro når man møder modstand, med mindre man har nuts.

Min graf for Marts måned.

Kun ud med en samlet PTBB/100 på 4,31 over 3 levels. (NL50,100,200)
Og fik en samlet profit på $1862.
Rackback yderligere tilææg på $316..
Så alt i alt en fin mdr. for mig - synes jeg selv.

Nu er det om at holde tungen lige i munden og forsøge at kører videre med den positive trend..
En lille morsom detalje er at jeg "kun" har Winnings sessions på 63 uf af 113 = 55,8%
Det troede jeg faktisk var mere. Men det kan være en ide i sig selv at forøge de winning sessions.
Facts:
AA er klar den mest vindende hånd i Marts med Win 92% og $843 profit.
Nr 2: QQ = $792 profit.
Nr 3: KK = $729 profit

derefter, 99, AJs, AKs, JJ, ATs

Mest tabende er:
QTs = $-201
55 = $-172 (?? hvordan kan det ske, tåbeligt)
97s = $-170 (latterligt) - Jeg tabte en $123 pulje med 97s, da jeg rammer straight på turn med 2 stk. spar på bordet.Villian better jeg raiser kraftigt, han kalder og der kommer en spar på river.
Villian vinder med en højre flush QTs.. surt..



No comments: