Monday, April 14, 2008

nu med 3 konti

Jeg er begyndt at spille på en 3 konti, så jeg har min rulle på 3 sites.
Det er en klient som jeg tidligere har spillet på, men jeg begyndte at hade den, da man konstant blev rivered ud. Det var alt for ofte at en 80<>20 ikke gik hjem... Irriterende.
Men jeg skiftede egentlig bare for at spille deres SNG Steps.
Men jeg har kun spillet 1 SNG og ellers har den stået på Cashgame, og klienten har været god ved mig indtil videre.
Er oppe $910 siden mit skift d. 8 april.. Det er ok..
En ting jeg elsker ved poker (self. når det går godt.)
Men jeg skulle bruge en god forårs jakke, så jeg tog $300 ud af pokerkontoen, da jeg ikke selv ville betale for den.. Købte jakken (brugte kun 1000,- , spiller lidt poker og vandt $200 på 15 min.. Så den var gratis..) Se det er iorden.. Nu vil jeg snart gerne have en ny bil.. (måske en andelse ønsketænkning) ;-)
Er dog røget ind i lidt uvejr på Purple Lounge, men holder vist skinnet på næsen grundet anden klient..
Min nuværende graf for April.


Grafens slutning er faktisk ikke helt præcis, da jeg endte oppe. Spillede først på Purple, så derefter et andet sted. Men på grund af tidsforskel, så ligger session på purple sidst.. Men sum er vel spot on..

Jeg kan mærke at mit tilt gén ligger lige for tæt på overfladen for tiden.
I søndags, (den nedafrettet linie på grafen) var et super tiltet øjeblik.
Havde faktisk en tabende session, men kom tilbage fra -$250 til +$5, og bestemte mig for at lukke ned..
Ville lige vente til blinds kom om til mig, og fik 99 på hånden i MP. Og bettede 4xBB.

Bordets big stack, som sad med 4 x Buy in.. raisede mit bet på knappen.
Jeg kaldte.. og prøvede at spike en 9'er på floppet.
Den kom ikke - men det gjorde en lavt flop..
Jeg forsøgte mig med et blokbet på 50% pot. Villian Raisede .

HER burde jeg folde min hånd og stoppe mens legen var god.. Men nej - TILT ... Jeg overbeviste mig selv om at Big Stack Villian forsøgte at købe mig ud af potten med AK eller deromkring. (jeg har set ham gøre det en par gange) så jeg valgte en skidt beslutning -> AI med hele pisset... $300 røg til midten.
Og med mindre man er Ben Johnson på Epo, så kan man ikke finde et hurtigere INSTA CALL..

Villian vendte "De 2 Tårne" , "Pilene" og jeg fik en klam følelse i munden.. Føj hvor kan man pisse mange penge væk hurtigt..
Faktisk lige den samme følelse eg fik over mig selv, da jeg spillede åbningsturnering i golf i går. Føj ....Puhaaa... Det er klamt...
Men sån er det jo...


Heldigvis- som man kan se på nedenstående graf, har jeg fået vendt min klamme nedtur fra januar mdr. som virkelig kostede Dollinger... Så nu er jeg i fint + for året indtil videre.




No comments: