Monday, April 21, 2008

nedtur

Jeg er for alvor igen løbet ind i en nedtur.. Det har også gået godt i et godt stykke tid og fået en del $ på kontoen..
Så skal den negative varians jo også til - lige for at markere sig -
Det er hænder som KK <> J10s som ikke går hjem, og AA <> andre par..
Desværre kan jeg ikke helt afskrive egen fejl.
Jeg kan mærke at tilt ligger ikke langt væk under huden når jeg spiller, og har også tiltet et par gange..

Fx. at gå AI i MP med 99, bare fordi, nu er det nu at smække skillingerne til midten..Desværre løb den ind i KK..
Min største fejl har sgu nok været at calle indtil jeg ramte nut flush på river..
Board [3 7 8] [8] [K]
Villian skyder $25 på river, jeg overbetter VILDT, da jeg ramte min nut flush, uden at tænke over hvad Villian kan have..
Selvfølgelig vender han 77 og en IDIOT hat til mig...


Så jeg tager det stille og roligt og prøver at vende mit spil til positiv trend igen..

No comments: