Monday, April 7, 2008

Dette måtte jo komme.!!

En tabende dag - i går..
Dette måtte jo komme
Problemet var at jeg synes jeg spillede godt, men røg rundt på klamme setups..
Fx: jeg får :
KdKc , rammer set på flop men med 2 hjerter, Villian går med da han Ks10h og der kommer yderligere 2 hjerter på turn og river...
1010, rammer set på flop. Samme setup, der kommer 4 klør på bordet og da jeg ikke har en klør, tager Villian den ned på river..
Alle mine AK hænder ramte aldrig og mit Cbet fik hård modstand...hver gang..
QQ blev snigløbet at Kh8h, da Villian ikke kunne slippe en flop med 2 hjertere, selvom jeg bettede alt det som var fysisk muligt.. Han ramte ikke sin hjerter, men en fin lille K på river kom sejlende ind..
Fik AA et par gange, men hver gang vandt jeg blinds ;-)...


Men jeg er inden i en skidt periode, så jeg skal nok holde mig lidt fra Pokeren, der er ingen grund til at sætte meget af rullen, som blev godt bygget op i sidste mdr, over styr..

Søndag spillede jeg også lidt, og havde ikke den store tur i det. Og når man spiller og godt kan mærke at det kører sgu ikke helt, så må man finde et spot til at stoppe.
Jeg fik det så heldigvis serveret på et sølvfad med diamanter.
Nedenstående billede viser min sidste hånd i en MTT jeg spillede - Når man så får at vide fra Pokerguderne at "det er ikke lige din dag"
- Ja så er det fair nok at pakke laptoppen ned og stoppe med spillet..
Nedenstående ses et lille hint med en gigantisk Vognstand ;-) (red. Jeg er Hero)
(og det kom faktisk og en spar på river, så det var heeelt i skoven..)



No comments: