Tuesday, April 8, 2008

Jeg kæmper lige for tiden med det pokerværk.
I går spillede jeg og kom hurtigt til tælling med en runner runner til Villian.
Jeg havde JJ og sidder i MP.
Raiser 4xBB og får ét Call fra Villian i SB

Flop: [4d 3s 2h] egentlig ikke et super flop, da A5 har nuts…
Og Villian burde ikke calle et 4 x BB bet med A5, men alligevel..
Jeg c-better 15 Euro og får et raise i nakken på 56 Euro
Så går jeg i tænkeboks.. uha..
Men jeg kommer egentlig til den konklusion at hvis jeg havde A5 straight, så ville jeg ikke selv lave et skræmme raise, jeg ville da få flere penge i potten.. Heller ikke set tror jeg på.
Så jeg vælger at sige at han er på et draw lignende træk.
Så jeg sætter ham AI med 115 Euro
Villian Caller og vender A4 i spar.

På dette tidspunkt er jeg 62,5% <> 37,5% Favorit, så det er tilfredsstillende nok.
Men det skulle blive ødelagt.
Turn: 5s
River 10s

Villian rammer allerede straight på turn og forbedre sig så til Flush på River..
Ohh well..

Senere taber jeg en 58 euro pot da jeg misser et flushdraw da jeg rammer har 2 ruder på hånder og 2 ruder på floppet.
Den går jeg måske en anelse aggressiv efter og misser.

Igen JJ i lommen og med et 7c8c9c flop og turn og river viser KK så måtte jeg lægge mig til et AI bet på river..

99 ramte ind i Flop 2 Q J, væk med den… Og så forløb det uplanmæssigt i et stykke tid..
Og jeg tabte og tabte..

Jeg skiftede bord, da jeg simpelthen ikke kunne få et ben til jorden, irriterede for de spillede super loose, så det burde være et godt bord men nej..
Startede det nye bord med at få JJ i hulen.
En loose Villian gik med på floppet som lød: As 9d 5h
Jeg cbettede og villian kaldte.. huh..
Kan han sidde med et Ace.

Turn: 3h.
Jeg fyrer 2nd Barrel af og får et kald..
Jeg kan vist ikke ryste ham af, så jeg må ligge mig.

River: 7d.
Jeg checker og villian fyrer en lille valuebet af…
Jeg kan lige så godt kalde og se hans A..
Villian vende 7s5s… What….the…. F..****
Tænk at kalde mine pot bets med 3 pair… Flot..

Så få jeg en fin hånd.1010.
Men det viser sig at være en klam afslutning, der skal igangsætte ” My RETURN..”
Vi ender AI på et lavt flop bord og Villian vender AA… YIEKS….
River 10…. Bad beat til Villian.. Og jeg fik en jump start..

Jeg får 55 på hånden og raiser og får et kald fra en meget loose shortstacked spiller.
Flop: 3 7 10
Jeg cbetter.
Villian kalder

Turn 3
Check, og Villian checker også..
Hmm han har sgu nok ikke noget.

Turn: 6h
Jeg skyder et bet for at tage potten..
Men Villian går INSTA AI..
Jeg går i tænkeboks og bruger næsten hele min tænkemode.
Der er noget som ikke stemmer mener jeg..
Og hvorfor gå AI på dette bord, hvis man har en god hånd så valuebet i stedet.
Anyways.. jeg caller og ganske rigtigt eller held.. vender Villian K8, et river bluff.


Endnu en spilbar hånd.
Jeg samlet Ac9c i BB og kalder et 4xBB bet fra knappen. Det gør SB også..
Flop: 8h 3h 9s

SB better $15
Jeg kalder..
Knappen folder.

Turn: 7s
Villian better $40.
Jeg overvejer om han har straight eller FD eller bare 98..
Men jeg overbeviser mig selv om at det er FD han kører aggr efter..
Jeg kalder igen.

River: Ad.
Den var jeg glad for at se, får hvis han har 98, så fik jeg bedre hånd.
Jeg tror ikke på hans straight.
Jeg er faktisk mere og mere til misset FD eller 98..
Villian giver den gas og better $85
Jeg har overbevist mig selv om at jeg har den bedste hånd og jeg går AI med yderligere $185.
Villian folder..
Så den var god nok..

Fin pot at vinde…$218..


Jeg ender med at vinde det hele tilbage og ender dagen i 0…
Så det i sig selv var positivt..


No comments: