Friday, April 24, 2009

Blogges igen.

Nå bloggen skal pumpes igang igen.

Drømmen om at lave en blog om en low limit spillers vej fra 0 til fortune, ser noget broget ud, og det ligner mere og mere en ligegyldig blog om en low limit pokerspiller kamp med varians og kvalerne i det daglige med ikek at miste alle sine indsatte $.

Graf for min april måned her nedenunder.


Jeg har ikke fået spillet ret meget, efter jeg er blevet far er ressourcerne ikke altid optimale, og mange aftener går med at stene i afslappet mode.
Ydermere er golfsæsonen for alvor blusset op, så det skal jo også passes.

Jeg er begyndt at stoppe når de sygeste beats kommer.
Jeg taber 2 x BI og så orker jeg ikke er stå mål til mere, det er en bølge at klamme setups og beats, som siden november virkelig har gjort tilpas overfølsom for disse.
Så sker det et par gange når jeg er igang med at spille - stopper jeg.

Men ca. ~$340 i plus for måneden og ligger til lidt over $100 i rakeback, så skulle denne måned gerne give +.
Jeg spiller stadig lige iøjeblikket NL50 sh.
Ind imellem veksler jeg til PLO, og tager nogle skud på SNg og 30 mands SNG for vekslignens skyld.

Igår spiller jeg en $10+1 buyin 30 mands SNG og cruisede til FT og kom også HU.
Jeg havde omkring 35000 chips og villain ca. 6000 chips.
Det burde blive en smal sag og kører den hjem. MEN nej..
Først kommer jeg AI med AK <> Q7 - 7 på bordet og en dobbler til villain.
Så kommer jeg AI med AsQs <> K9off - Villain rammer en K og dobler.
Vi kommer til sidst ind med 1010 <> AK og villain spiker en K på floppet og tager sejren hjem ..

Forleden havde jeg et træls setup, da jeg sidder med $98 ved et Nl50 borde og se end i KK.
Villain som har mig dækket raiser preflop og jeg reraiser ham- > han kalder.
Han sidder med 10s Js og floppet slår 8c 9s 2h.
Villain better, jeg reraiser han kalder.
Den lægger han ikke resten af vejen og jeg kan kun gå AI på turn.
Turn slår 3s og vi ender AI og River napper en 6s..

Uha sån en gør nas, der hvor det gør mest ondt..
Så fra at have en fin dag ved bordet, ender det af H til.. LOL..
Danm this Poker..

Når det går for håbetlig til held en anden dag..

Ses der ude..




No comments: