Tuesday, April 21, 2009

kort info..

Ja det er længe siden at jeg har skrevet på min blog.
Det er ikke fordi den er døende, men mere grundet intet spændende at skrive.

Jeg kæmper en voldsom kam stadig for at kommer over mit downsving fra november, som virkelig har påvirket rullen og mit spil.
Jeg prøver at finde en ændret tilgang til cash gamet, og det er svært at ændre ens mentale holding..
Men nødvendigt.

Jeg begynder først at skrive videre i bloggen regelmæssigt, når rullen igen er over $1200-1500.

Lige nu ligger jeg og roder på lige over $500.


3 comments:

Anonymous said...

Hvad med at gå tilbage til SNGs ? det har du jo før haft succes med (marts 2007).
Er selv stoppet lidt med cash, men rykker rundt med spillerne på SNGs, der er utroligt mange som ikke læser/kender almen SNg-strategi. Prøv evt. med nogle sets a 10-mands el. mere - og husk nu at lade os bloggere følge med !
Så er der måske lidt positivt at skrive om igen.

See u at the tables...

MrJimmy

GusX42 said...

:-) Ja jeg spiller nogle SNG's ind i mellem, men ganske ok succes, men det bliver mest til et par $10 10mands og en 30 mandss i ny og næ..
Ploblemet er at hvis man skal vinde en 10 mands SNG, så tager det 40-50 min. Og spiller jeg en del, så keder det mig ekstrem hurtigt. Og jeg begynder at spille mere loose og derved er ens win % chancer dalende.

I cash gamet, begynder et nyt spil ved hver dealt hånd.
Det man tager med sig er info på villains og metagamet ved bordet.
Der er noget at tænke over næste hele tiden, hvilket gør spillet meget mere fasinerende.
Men også pisse dyrt når beatsene står i kø.

Mht til blogs, så er hele min mening med denne blog at skrive om en "gennemsnit pokerspillers" kvaler og glæder ved at spille online poker, så alle dem som spiller lowlimit og ikke formår at stige i level og Rulle på Notime (som andre), kan læse at der bestemt er andre som er i nøjagtigt samme båd, og det ikke bare lige er nemt at skabe sig en formue på online poker..

Anonymous said...

Der er jo fordele og ulemper ved begge spil. Personligt er jeg bare træt af (som i mit sidste cashgame) at være igennem raise, reraise, flopbet, allin på turn, at tabe med AA mod KK når to-outeren kommer på river.
Det sker jo også i SNG, men så er det da trods alt kun et lille buyin, og ikke 1/20-del rulle !

Mht kedsomhed i SNG, føler jeg det er en "ny" pokerverden der åbner sig hvad angår teori, strategi og analyse. Desuden er der også i SNGs mulighed for at multitable, og endda flere end i cashgame, så der kan være nok at se til. Turbo SNGs - også 6-mands - går en del hurtigere, så her behøves man ikke være bundet op i en time.

Jeg skriver fordi jeg selv er lowlimit-spiller, og er rigtig glad for at følge med i din blog. Derfor håber jeg at anspore dig til ny "pokerenergi" så vi ikke mister endnu en god blog.

Keep up the good work.

MrJimmy