Tuesday, April 28, 2009

Sejr i 30mands SNG...

Lige pt ser april måned ud til at blive ganske tilfredsstillende.

Jeg er oppe med $561 i cash game NL50, PTBB/100 = ~8,3 - så det er jo ganske udemærket.
Endvidere ligger rakeback til $140
Og jeg har en pending bonus, som giver mig yderligere $142 når jeg har spillet yderligere 98 playerpoints hjem.
Om det bliver i april, ved jeg ikke endnu..

Så uden bonus kaster april ca. ~$700 af sig på NL50.. inkl. rackeback
Passer lige med 14 BI på NL50, så det er ganske godt..

Spillede lidt igår, da knægten var lagt i seng og kærsten sov på sofaen ;-), så er det ro.
Jeg spillede 3 x NL50 borde og en 30 mands SNG $10+1.

Min største pot blev hvor vi kommer AI på flop: 3d Ac 9c med AdKd <> As2s (ved ikke lige hvad han tænker, da han sender hele sin stack til midten med en lorte kicker. Men fint nok..)
Der vandt jeg et BI.

Samtidig vandt jeg 30 mands SNG'en, uden rigtigt at være i problemer - så det var kanon.




No comments: