Friday, May 1, 2009

Status over april måned.

Nå, der skal gøres status over april måned.
Jeg føler mig en del mere rustet til at stabilisere rullen i den kommende måned, men det har jeg gjort før og hoppet direkte ind i en mega downfall.
Så der skal trædes varsomt.

Men status på April er at det blev en fin mdr.
Cash Game NL50 gav et + på $692, 13 PTBB/100 (7,6K hands) og en time løn på $10,4 (~58,8 kr i
timen en del under min. lønnen)


Endvidere fik jeg mig en bonus fra min pokerklient på $142.
Samt rackback på samlet: $162

Endvidere har jeg + på PLO siden, men det ander jeg ikke hvad er, det holder jeg ikke styr på, men det er ikke meget.

Så resultatet blev: ~$1000 Så ganske super...

nu gælder det om at fortsætte hvaor man slap og se om jeg ikke kan lave min. $600 i maj måned.
Så forventninger lidt under april resultat..

God weekend..


No comments: