Wednesday, May 20, 2009

1000$ har jeg sat til............

.......... den sidste uge..i en grimt grimt downsving.
Jeg håber det er ovre nu, og jeg kan se fremad ellers er jeg fucked.
Det var lyse toner sidst igår aftes.. Men mere af det senere.

Min graf fra 1. april..




Var en en tur oppe og runde de $1400 i profit før Lady luck's klamme fod sad klistret til min bare røv.
Og fra May 14 til Maj 18 tabte jeg med lynets hast $630 i PT stats, men nærmere $1000 i real money.
PT3 har ikke fået det hele med (jeg ved med sikkerhed $200 d. 16 maj, som den ikke registrede) og så er det røget noget i PLO m.v.
Men jeg kan ikke gå ind og redigere i tallene.. (eller kan jeg ??)

Min ALL IN LUCK graf viser at jeg er 9 BI efter hvad jeg burde.
Så lidt skrub i den næste tid ville være velkommen.



Men orker ikke at fortælle om nedturen, andet end det var klamt, alt gik galt, og de sygeste 1-2 outere. runner runner, og bare fucked op setups var på dagsordenen.
LOL det er sygt til tider..

Men så igår...19 maj..
Startede med at jeg tabe en stor pot, da jeg med AJ ikke kunne smide TPTK til KK..aargh.
(egen fejl)
Så kom der nogle setups, hvor jeg tabte fine pots med 2 par til sets.
Og lige en STOR pot hvor jeg holder set, men villain trækker til sin flush.
En pot med KdQd med top par og FD, holder ikke hjem, da villain rammer trips på river..A333
Så kommer en rigtig klam en, da jeg raiser med S5 og får en kalder..



Men så sker der noget..
Jeg begynder at vinde nogle pots..

Og spiller nu 3 borde NL50.
Vinder en syg pot, da ejg er AI preflop med JJ <> AK
Og trækker sygt ud på bordet, da Flop er AK2 Q T
Det må være vendepunktet, skrub til mig.

Så vinder jeg et BI ved at en SicKo villain over spiller sin 7s4s med middelpair, og jeg vinder med KJ og toppar.
1. bord: $110 profit

2. bord:
QQ <> AK vinder..
TT <> 49 begge har to par
99 <> JT, jeg vinder på en flush..
88 <> 37 ??
Profit på bordet: $103

3 bord:
QQ <> AJ
AK <> aT
KK <> JJ
Alle vindes:
Profit på bordet: $100.

Så samlet kommer jeg fra -220 tilbage til +$46 .. nice..

Dagens graf... LOL...



Nu håber jeg det er ovre, så jeg kan komme op igen... puha en mavepuster...



No comments: