Wednesday, May 13, 2009

11+12 maj

Har spiller både i mandags og igår (tirsdag)

Mandag d. 11 maj

Det var een af de dage man ønsker ikke at have.
Spillet startede eller udemærket, da jeg raiser med AcJc og får et kald fra en.
Flop: 8d Jh 5s
TOP par top kicker, den får max gas.
Villain checker. Jeg better pot, får et click re-raise i nakken.
Jeg er sikker på at jeg er foran, så jeg reraiser til $35, han besvare med at gå AI.
Og jeg kalder.
Villain vender Js7s og da A kommer på turn og blank river er potten min.
Efterfølgende burde villain spil være 2 par eller set.. Men det var altså top par med skrammel kicker.
Men ok..

Men så kommer det ca. efter 30 min spil.
Jeg raiser 6c7c i MP og får et kald i LP.
Flop: 6 3 6. nice.
Jeg c-better får et raise.. Vurdere det er overpar eller bluff.
Jeg går AI, og får et kald fra 1010.
Turn: K
River: 10.. aargh.. jeg var kun 95,5% <> 4,5% foran, så ok..

Så kommer der et setup..
KK <> AA Flop: K A 6.. Den ender AI og jeg taber et BI.

Så Lige et bustet set mere.¨
Jeg raiser med 99 og får 2 callere.
Flop: 5 9 J.
Villain 1 better, jeg caller. Villain 2 raiser, Villain 1 folder, jeg går AI.
Villain 2 kalder med AA.
Turn. X
River. A.. igen..

Nå så galt der bare om at få lukket ned for pokeren den aften.
Når det sker flere gange i træk, så er det ikke bare tilfældighed tilfældigt ;-), men en regulere negativ varians dag..
Hey det skal jo opvejes nogle dage for at vi kan vinde de andre dage..

Så resultat blev desværre -$130

Tirsdag d. 12 maj ($67+84 = +$151)

Cash gamet gik ok..
Der var et par gode pots:
A10 <> ?? Flop: T T 2 Q 8 Pot: $45
QQ <> 99 Pot: $38
+ en god pot($45), da jeg rammer str. med 97off og Bordet er Td 8s 7h, Js, Kh

Men der forsvandt også et BI med AA <> 55(set på flop)

Men vandt $67 i cash.
Men spillede samtidigt 2 stk. 30 mands SNG 10+1, og blev nr 2 og nr 5
Så vandt -efter Buyin- $84 i SNG.


No comments: