Monday, May 11, 2009

6 - 10 maj

Maj 5. (+$79)
Spillet gik planmæssigt med en fin kurve opad.
Rundede lige + på $145, og så skal da lige love få at det gik galt.

Jeg caller et preflop bet på 3xBB med 44.
Flop: 4 K K
Vi better og jeg har ham i sækken, da jeg er sikker på at han har AK.
Og da river så slå en A, så byder jeg $22 i potten velvidende om at han har ramt den.
Men danm det er svært når man er så lang foran og har lagt en del $ i potten, og smide på en fornemmelse.
Og selvom man er rimelig sikker, så er det ligefør at tvivlen finder nogle potodds frem til en.. Den skal ses,. !!!!

Lige en hånd mere AhQh <> AKoff.
villain rammer en K på floppet og det dræber min aktion, men når at smide $22 i potten.

Taber $32 med A7 til Aq, da vi rammer tribs på bordet. Men jeg er megabagud, og det forbliver således.

Lige en sidste taber hånd.
Jeg holder 1010 og 3 better preflop.
Flop x x A.
Villain checker, jeg better $15 og får et $30 checkraiser i nakken.
Det bliver et fold.

Af gode pots får jeg :
KK <> Qs8s (+47)
TT <> ??, han 3better mig preflop, og floppet slår 3 under 10.
Jeg checker villain better, jeg checkraiser ham 2,8x hans bet og han folder.

Men jeg ender pludselig under 0 for dagen.. Av..
Endlig kommer der lidt skub på sidste bord.
Ad3d <> Kh2h. (+$55)
Jeg rammer FD og han rammer sin K på floppet.
Da han rammer en 2 på turn, raiser han vildt og jeg går aI og han kalder.. Ingen hjælp til ham på river.

6h5h <> 9dJd (+ $25) jeg rammer en 6 på floppet og han får ingen hjælp.


Maj 6. (+$166)
En masse borde med mindre + på de fleste borde.
En af de største pots er denne:


Og denne hvor jeg har det perfekte flop..


Og så denne syge 3 ways hånd hvor jeg har KK.



Maj 7. (-$13)
Vinder en $52 pot med JJ <> AQ
Vinder en $78 pot med AQ <> QJ..
Vinder en $51 pot med JJ (set) <> 22 (set)

Taber en $44 pot med QT hvor jeg folder på River da en K kommer og villain byrder STORT.
Taber DUMT en $45 pot med 9J <> AT, hvor villian rammer en straight på flop.
Taber en preflop AI ræs med 88<>AK, floppet spiker en K. (-$60) Lidt meget loose ;-(

Men taber flere pots end jeg vinder.. SÅ derfor minus for dagen


Maj 8. (+$30)
Igen en lidt kedelig dag med kun 537 spillede hænder.
Vandt en fin pot med 77 (set) <> KT, hvor Villain rammer tribs mod mit hus.
Men har ikke nogle tabte pot over $15, og ikke mange store vundne pots.


Maj 9 + 10
Har ikke fået spillet poker..

Så håber at jeg kan spille igen snart med fornyet luft og en god omgang skrub i ryggen.

Status for mdr. = +$563 - $10,9 PT/BB - $27,1/time (nice over 100 kr i timen) :-)




No comments: