Monday, May 18, 2009

Trælse tider

Jeg har i den seneste tid kommet alvorlig i problemer.
Sidste uge har koster mig $700.
Desværre var der en dag, hvor jeg var alene og var vidlt opsat på at grinde.

Men desværre komme jeg hurtigt ud i nogle AA<>KK situationer, hvor Villain sugede på sin 2 outer.
Det skete et par gange, og jeg kunne ikke få mig til at stoppe. "For nu havde jeg jo lige sat mig op og havde tiden til det" FFS..
Det gik galt..
Det var den 14 maj.. Klamt..$5-6BI røøg den dag.

Maj 16.. prøvede jeg igen.
Men her gik 4 BI på badbeats, og et par stykker på efterfølgende Tilt..vil jeg tro..
Først herefter fik jeg revet mig fra bordet.

Nu er det gået ganske udemærket og stille og roligt har jeg spillet mig op fra $150 til $1800, men disse dage skal jo komme.
Kunsten er så, ikke at taber ALT igen..

Danm. Man føler slet ikek at man kan vinde nu igen.. Utroligt hvordan ens selvtillid bliver påvirket..
Men det er bare op på hesten igen, men tight spil til at starte med..

Min AI luck graf for denne mdr..
Jeg er 5 BI bagefter..

De må gerne komme som pure luck iaften..

No comments: