Friday, October 10, 2008

"Bjarke Alá Metalmania er NL100 CHEFEN"
Ja det må man stadig sige og holde på..

Nå Det er ikke meget jeg har spillet de sidste par dage.

06 september, fik jeg alvorlig ørene i maskinen, men kæmpede en brasv kamp og kom til bage på næsten 0, inden det slå klik og ejg tabte en stor pot..
Villian sad med 22 og havde ramt settet på floppet, jeg sad med over par i KK og kunne ikke lægge hånden.

08 sept spille jeg ganske lidt og fik et lille overskud, hvilket er fin nok..

Det var egentlig meningen at jeg ville gennemgå nogle at de seneste hænder, men er lidt i tidsnød og det må blive en anden gang, der komme sikker mange flere hænder som jeg endte vinder, taber på beats eller generelt bare spiller af røven til ;-)

mit mål er nu.. da jeg ikke når det oprindelige mål - er at lave $3000 inden juleaften.
De 15000 kr er øremærket.

7.500 kr til mig. det har noget med golf at gøre.
3.000 til den lille nye og hans mor ;-)
3.000 til julegaver.
resten bliver på min Pokerkonto..

dvs ca. $2600 forsvinder.. Så jeg håber jeg når mere.
Men er spændt hvordan det kommer til at gå når den bette kommer. Få jeg lyst og tid til at spille lidt i mine 14 dags barsel..

Anyways.. God weekend.



No comments: