Friday, October 17, 2008

Trælse dage.. gid de blev væk..

"Bjarke Alá Metalmania er NL100 CHEFEN"

Argh danm.
sidste gang jeg skrev var søndag d 12 dagen efter en fin dag hvor jeg havde vundet en del, helt uvidende om hvad der skulle ramme mig selv samme dag..
Det er så altædende at blive knust i dette spil, som man selv mener man er nogenlunde til.
Men usikkerheden genopstår mange gange i løbet af en måned.
Fatter jeg poker?, spiller jeg forkert, eller er jeg bare mere uheldig end andre.. hmm.
Jeg mener nok det er 3 mulighed ;-), men det gør alle andre pokerspiller nok også..

anyways..
Spiller søndag. (12 sep) og spil på 6 borde og tabte på den alle.
Først over spillede jeg en As9s <> AK med A på flop.. Dumt.
Så blev min AQ på JQ6 flop knækket af et set.
Så blev min KQ på FLop KQ7 knækket af 77 og endnu er set.
Så blev A6 på Board: 9A6 knækket af set i 99..
Jep det var en af de dage..
For pokker jeg kunne ikke $331 og alt hvad jeg havde vunet dagen før..og lidt mere til.

Tog lidt spil om mandagen efter arbejde, da jeg havde noget tid, ville tjekke om jeg kunne får lidt medgang efter sån en behandling.

Først - og igen - startede jeg med en fejl, da jeg fuckede AJ op på et bord hvor jeg ikke havde ramt, og troede ikke på villian og hans 77.
Lige efter kommer jeg AI på et 6A10 med A10, villand vender KK og turn = K.
Så tror jeg jeg er en andelse på tilt, og går AI på flop som giver mig nut flush draw. desværre ingen 3 kulør og det sorte hul bliver større.

Jeg får endelig revet mig fra pokeren, desværre $213 fattigere

Nu burde jeg holde et par dage pokerfri, men lidt tv tirsdag og nogle email der skulle tjekkes, blev et poker bord åbnet, og jeg stopper hurtigt.
Ingen lyst og ingen skrub, så jeg taber kun $12..

Har desværre får åbnet pokerbordene der senste 3 dage også.. Når jeg lige får laptoppen med i sofaen og stadig i dialog med kærsten.

De sidste pr dage har jeg dog spillet om morgenen inden feriearbejdet med igangsættelse af børneværelse gik igang .

Det er blevet til lidt + igen. og det er sgu rart.

Idag mest.
Spiller nogle tours, som gik helt i skoven, sad kort død i laaaang tid og så dukker QQ eller AK op og så et beat og ude.
3 turneringer og alle ude med AK, AK og QQ.

Iaften fik jeg egentlig først lidt skrub på stars.

http://www.pokerhand.org?3335206

set i AA mod set i 44.. Det giver lidt aktion.. heldigvis havde jeg AA denne gang.

Den her gav også lidt aktion, http://www.pokerhand.org?3335215
Da jeg rammer set i 77 og villians 2 par med 67..

Til sidst begyndte mine top 2 par AQ <> 77 board AQ7. at komme og jeg blev nødt til at lukke ned..

Men endelig lidt profit igen...

No comments: