Sunday, October 12, 2008

Fiskene er ude

"Bjarke Alá Metalmania er NL100 CHEFEN"

Spillede poker i går aftes, og jeg sad til bord med personer, som var dårligere til poker end jeg var - hvilket vel egentlig er en af de vigtigste ting i poker।

Spil med andre som er dårligere end du er.
Og hvis jeg nu havde jaft et kontinuerligt SKRUB, så kunne jeg havde vundet over dobbelt så meget, men desværre måtte jeg ofte lide bad beat turen endnu.
Men skidt en winning aften er altid godt.

Men det var da lige et par stykker som stak i hjertet.

Hånd:

Det skal siges at jeg også foretog nogle skidte valg og tabte nogle fine pots denvej.
Fx en mega loose spiller sad og spewet og gik ofte AI.
Da jeg fik AQ kaldte jeg hans AI, og han vendte AK.. ingen hjælp og han dobler.


Men den allerbedste beat var da en loose spiller sad og ventede på at donere sine mønter en en af os andre.
Da jeg fik AA, bettede og håbede på at han havde fået en spilbar hånd.
Jeg sad med $80 og han havde $65.
Jeg sad i LP og better min hånd preflop 4xBB.
Villian kalder.
Flop: 8d 9d 2h.. udemærket flop, dog med 2 ruder.
Villian better $10 ud i mig, og jeg raiser $30, villian går AI.
Hvis han har set - ok so be it.
Hvis han har flush draw, ja så er jeg stadig foran. ca. 60% <> 40%
Jeg kalder. Og jeg kan ikke tro mine egne øgne da han vender K3 inden ruder.. WTF..LOL

Nå sikker pot i hus, eller skulle man tro.
Det var en 98,5% <> 1,5%... LOL

Men endnu engang måtte pokerguderne lige lave en thomas Graversen på mig..
"ikke så meget en svinetakling, men mere en diller lige i hovedet,, LOL kan i huske da det blev filmet under træning til en kamp.. GRINER"

Anyways.. Turn: 3 og selfølgelig River 3... LOL

Det var også en AsJs <> A7off : Board [6 4 A A 7]
VI ender AI på turn og en klam 7'er på river.. Av..

Samt en del krydret straights som bustes af flush's på river..

Men det er poker og jeg er glad for at jeg kommer i hus med +300.
Lidt ærgelig men tilfreds..

Lukkede dog aftenen af med at smide $70 i en dårlig spiller hånd, jeg jeg giver den gas med AQ på et 4K10 bord, jeg foregiver at have AK, da jeg reraisede preflop, og cbetter heje vejen igennem hånden, men den faldt villian ikke for og vinder hånden med 108,lol

Mine bedste potter var:
66 <> AA - rammer set på river : Pot $100
AA <> AsKs - Villian har FD på flop og rammer K på river: Men jeg tager $45 ned.
QJ <> J9 - J top par tages en $75 pot ned.
Ad5d <> QQ. Jeg rammer straight på turn og Flush på river.. Sikker pot på $50
AK <> 1010 - Rammer A på flop og Villian lægger ikke 1010. Pot $80.

No comments: