Saturday, October 4, 2008

æv

"Bjarke Alá Metalmania er NL100 CHEFEN"

Det er gået nogenlunde i nogle dage nu.
Og spillet her til formiddag, gik egentlig også udeærket og var var efter 1½ times spil oppe med $165, men istedet for at stoppe og tage endnu en dag med profit, begyndte jeg lidt at kører på frihjul og surfe lidt internet m.m

Men pludselig røg jeg ind i klamme setups og nogle questionable calls.

99 <> nut flush på lavt bord.
AQ <> AK
AK <> k4 made flush
KK <> made flush mod mit set

Så jeg måtte desværre stoppe og tage det tab på $94,65

Argh det var dumt..

Skiftede lige klient og tog nogle hænder.
Jeg havde ikke ramt et eneste set hele dagen, og hurtigt doblede på et bord med AK <> Aq.
Men røg så lige ind med hele skidtet da jeg ramte mit set i 333 mod AA og da en klam A kom på turn, måtte jeg se mine håb om at komme tilbage til + - forsvinde som dug for solen..
Så var jeg nede med -120$

Fik lidt igen ved 1010 <> 99, da 4 spar ramte bordet, men mine 10'er var en tand bedre.
Gik i klins i en 3 way pot med bordets shorts stack og bordets big stack med AcQc, boardet sagde QJ6
Jeg checker og big stack raiser, jeg går AI og han folder.
short stack vender 54 og turn = 7 + river = 8.. Danm han rager en staight.
Men lidt kom der da ind fra big stacken.

Det endte alt i alt med et tab på -$67,95

No comments: